Jo, jag träffade både han Jörgen som är med i andarnas makt.. förövrigt ett av mina favoritprogram näst efter det som tyvärr inte går längre, förnimmelse av mord och Iris, Anders Åkesson finns ju i Storå men han litar jag inte riktigt på iom att det är så 'nära' geografiskt, han kan ha information ändå känns det som, men skulle gärna ta en privatsittning inför Jörgen däremot, men Göteborg är ju lite långt bort.
När de gjorde så att vi fick vika våra nummerlappar vi fått i entrén så tog han Pernillas lapp å alltså den sorgen han uppvisade direkt när han tog hennes lapp, den var något otrolig. Han sa att han mådde så dåligt inombords, Pernilal visste att det var hennes lapp han höll i för hon hade vikt den som ett flygplan. Han berättade om hennes förlust av sin pappa, hennes känslor osv.. det var helt otroligt att se/höra hurh an agerade och veta vem det var han talade om utan att han själv visste. Han känner jag är väldigt seriös.
Just det mediala har jag alltid varit facinerad av, speciellt sedan jag som liten 4-5år fick en så'n 'deja vú' känsla när jag var på ett ställa vi aldrig någonsin varit på, jag kunde beskriva hur det såg ut i trädgården innan vi kom till framsidan och även hur det såg ut inne i huset, det har mormor berättat för mig senare, skrämmande.. för dem just då, men jag är helt säker på att vi kommer tillbaka, allt är prövningar och för vad får vi se någon gång längre fram.
När Iris läste för mig, så först trodde jag att hon talade med någon annan, men när jag väl insåg att hon står och talar med mig.. (hon bad mig vända mig tillbaka för jag kikade bakåt vem hon talade med) så först skeptisk som jag var så nää du, tror inte på detta.. men sen så berättade hon om en man som hastigt gick bort av sin egen envishet, hans ledsång kunde varit 'I did it my way'.. klick sa det direkt.. ah, okej morfar, han dog när han skulle bogsera upp sin bil på gården när han glömt sätta i handbromsen, han hade diabetes och hade haft hjärtinfarkt och hade inte tillåtelse till sånna aktiviteter men brydde sig inte om läkarnas varningar och somnade stilla på toaletten när han lyckats dra undan bilden till sidan, troligen kände han nog att något var fel.
Aja.. hon berättade om en episod som jag skäms för nå så grymt, jag gjorde nämligen 'inbrott' hos honom när jag var i tonåren och tog en hundralapp, för att kunna köpa godis och cigg till mina kompisar, var en liten 'lakej' som yngre. Blev naturligtvis tagen, det var vinter och spår i snön *s* smart Cissi.. not.. aja, han berättade för Iris att han försökt kontakta mig och att jag sett de olika tecknen men inte förstått.. bl.a. lämnade han ett glas på diskbänken varje morgon. En skåplucka som han lät gå upp hela tiden och så gick han genom källardörren nattetid, vilket hade oroat mig så han slutade efter någon vecka eftersom inte det gav verkan.. det imponerade på mig för det var saker som hade hänt och som inte en själ mer än jag och Kenneth vetet om. Sen berättade han att jag hade 3 barn, men bara 2 hos mig.. miste då mitt första barn, hade inte varken Ludwig eller Joachim då. Han gav henne bokstaven S och sa att det var för mitt smeknamn, bara han och enbart han skrev 'Sissi' och inte som alla andra Cissi. Aja, det avr en hel del hon berättade.. men det hon ville komma fram till var att han var överlycklig att jag kommit så han fick ta kontakt genom henne och säga att han förstod och visste varför jag hade tagit pengarna och att han förlät mig för det.. då började jag skaka och gråta kan jag säga.. för efter den incidenten hade vi knappt kontakt alls fram till han dog ett halvår efter och innan hade jag varit där varje dag och det hade han tyckt varit jättejobbigt. Så Cissi rä definitivt övertygad om att en andevärld finns
och därmed helt övertygad om att vi träffar våra nära och kära igen, men kanske inte som samma personer, men tror på att vi har samma människor omkring oss.
Hoppsan.. liiite långt