• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Såg att du hade skrivit i GB - ingen fara jag lovar att påminna dig några gånger om dagen fram tills dess....Amningen.....

• englamax

petra- Ja jag satt ocks och funderade på vart cicci var..men hon kommer väl snart ja kvällens tema..man vet alldrig vart det drar iväg! jo du skorna..det blev inga idag ..åkte till prästorpet och TJEN va billliga dom va NOT... så jag får vänta till sambon frisknat till och vi kan åka till örebro och köpa skor..vill ha stövlar och då snackar vi inte gummistövlar petra!

• Peand

Och vad är det för fel på gummistövlar nu då Finns fodrade och ialla möjliga färger och mönster. Nu tycker jag att du är lite kräsen... Ser dig framför mig på våra fika träffar i gummipjuk!!
    Vad är det för fel på Magnus stackarn? Örebrosjuk eller riktigt sjuk?

• Peand

Nä, nu blev jag sjuk.....Snurrade runt lite här inne på FL och såg en tjej (tror jag ) som hade namnet Julmust som nick, dessutom en bild på julmust. Ja, men finns det något bättre än julmust? Börjar bli dags att titta i affärerna efter flaskorna. Börjar inte de komma i oktober/nov? Säsongens första julmust glas är ju en av årets stor händelser. Har ju inte druckit något must sen maj/juni. Japp, sparade lite påskmust för kommande behov....

• englamax

åhhh nu vart jag sugen på julmust! hörde att dom börjat sälja julsaker redan i örebro! jo magnus e förkyld men ska väl jobba imorn iaf! ja eller hur , jag i gummistövlar i några storlekar förstora ..ser hur jag försöker få med mig dom över tröskeln..men förgäves..hahha...ja du nu e jag bra trött! ja jag kikade runt på inom din ort..ser ut som det till kommer nån varje dag..det e juh kul!

• englamax

kan tänka mig att dte finns dom som stryker runt här som katt runt het gröt ..kikar varje dag men vågar inte ta sig till mods att skriva...

• Peand

Vi kanske blir många här inne efter bilden idag....Är du inne och kollar på deras presentatioenr också? Nyfiken??
    Kan vi inte ha fika varje dag i december, men pepparkakor, lussekatter och mängder med julmust? Det är ju bara jul en gång om året ,-)

• Peand

haha Johanna, var det en uppmaning att kliva ut ur garderoben??

• englamax

BINGO petra- jo det va precis va jag syfta på att dom ska bara: nej men så e det juh nej nu skriver jag ..till dom säger vi VÄLKOMNA TILL LINDEMAMMOR05 desto fler desto roligare!!
    mmmmm...petra va gott med lussibullar och julmust och pepparkakor..huuuu...nu suger det riktigt i mina smaklökar

• englamax

men du nu e jag såååååååååå trött så jag måste gå och brotta ner mig själv i sängen...men vi hörs...*sleep tight*

Svar på tråden LindeMammor05