• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

va härligt för dig petra att du har ett jobb att komma till baka till och att du veerkar fått en bra chef eller va den kallas..ohhhhh du bjuden på jul bord..vilken lyx! ja den chefen verkar juh bry sig om sina anställda och även mammalediga...måste va en kvinlig chef??

• Peand

Johanna - nej det är det som är det konstiga...Det är en HAN som är chef men han har trevliga kvinnor rutn omkring sig som lobbar för mig Däreomt chefen jag hade när jag gick hemma med Jesper var en HON. Fast hon var som hon var!!Eller är som hon är!! Hennes privat problem gick ut över oss personal. Fattar inte hur jag stod ut i fem år....

• Smindy

Hallå på er tjejer! Vad fiiina ni var i tidningen!

• MaLevi

Petra: Jag har nu gjort ett storkok med blandade grönsaker och tänkte frysa ner i burkar. Dina håller än? Är hel nojig att de ska spricka. Har lämnat ca 1 cm till locket.
    Kul att höra att det finns goa arbetsgivare ute i linde Njut av det.

Jag startar en lista för oss i vedevåg (ni andra får oxå hänga på om ni vill ) som tänker göra en sväng på byn så får vi se om det är fler som hakar på, vi är ju ett gäng iaf

Annamax Jag la till dig på listan! Hoppas det var ok

Vedevågspromenix lista Måndag kl 8.00

Jenny & Levina
    Petra & Jonas
    Anna & Max

• MaLevi

Var är alla!?!?! Ingen här när jag kan snacka lite ja, ja får väl gå och titta på dumburken

Hm...var ska vi starta vår promenix?

• Peand

Jenny - mina burkar funkar fint fint....Tänk bara på att inte ställa dem direkt i micron. AJg brukar (hmhm) ha sånn framförhållnign så jag plockar fram en dagen innan jag ska ha den så får den stå och tina över natten. Funkar perfekt.

Hur är det med lukten?

• MaLevi

HEJ!!!

Lukten har man nog vant sig vid nu, luktar inte allt för illa Och sen har Krister täppt igen en hål så det kanske hjälper. Får se imorgon när man öppnar köksdörren

• MaLevi

Idag sov Levina mellan 11-ca 13, 15-16 och sen vid 17.30 skrek och grina hon så jag trodde hon hade ont eller blev skrämd för Krister ropa genom hålet i köket och det var då allt börja. Men det visade sig att gumman var trött IGEN. Hon brukar inte vara det och inte bete sig sådär. Undra jag om det är lite bissingar på gång....

Om de inte känns kan man se det på något sätt??? Ska ju till BVC på måndag så jag ska fråga om de ser något.

• MaLevi

Oj, nu vaknade Levina ska natt om henne ses imorgon eller senare....

Nattinatti....vet att det är tidigt men det är ju fredag och inte blir det speciellt mysigt idag men lite tända ljus för att höja stämningen...

Svar på tråden LindeMammor05