• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Solhöjden

Hmm knepigt med bilderna.... Du får väl maila över dom till dig.... Går inte det?

• Peand

Maria - Vi får se hur vi löser det...Ännu ett dåligt samvete att ta i tu med...Börjar få många sådanna nu....
    Nä nu får jag lämna över till Pelle. Han går här som en katt kring het gröt och väntar
    Godnatt....

• Brodsmulan

Smileysarna:

: - ) ; - ) : - D
    : - ( : - o : - p
    8 - ) : - [ : - ?

Den arga gubben gör man med alt gr + 8 för att få fram [

• MaLevi

Godmorgon! Ingen morgonpigga här inte Ser ut som vi får en härlig dag idag, riktigt höstdag Vi ska åka till mormor idag för hon kom hem från Ullared i natt och vi ska hämta lite saker Känns nästan som julafton, fast man betalt själv Synd bara att man inte vet vad som har handlats, om hon hittade hela listan eller vad hon slängde ner i vagnen. Vet att det var kö in på 1 timme och att det blev stressigt pga allt folk.

Jag vill oxå åka! Ska minsann ta och börja spara pengar så man kan ta en sväng, men jag är lite rädd för MYCKET folk, trängsel. Får denna känslan av panik om det är FÖR mycket. Om man bara visste att det inte var mycket folk

Idag är min prinsessa 6 månader och vi ska väl försöka fira det med någon god efterrätt som hon inte provat ännu, kanske persika

• Brodsmulan

Ah, Grattis till Levina på 6mån dagen

Ullared kan man åka till typ den 12e i månaden, då brukar det vara väldans lite folk, smartare att spara pengar och åka runt tiden då folk fått lön för ett tag sen, de flesta får ju runt 25-27e eller den 15e så runt 10-12e har de flesta dåligt med pengar *s* har dock aldrig varit där själv, hinner inte direkt spara upp en så'n buffert

• Solhöjden

Tack Cissi för alla smiley-gubbar. Nu slipper jag leta i våran långa tråd efter dem! Yes.

Grattis Levina på 6 månaders dagen. Hoppas efterrätten ska smaka! /Kram från Patric.

• englamax

nu ska vi köpa ny vagn..hittade en riktigt snygg 3 hjuling igår i kumla..den SKA max ha! ska ringa och beställa den imorn och för er nyfikna www.herqules.ch/xl.asp&q2=H50504%20Jungle%20Olive och gick inte den direkt länken så gå in på www.herqules.ch/index_se.htm och jungle oliv färgen ....

druvan- max hade en vagga på ställning förut men växte ur den och hamnade i våran säng

petra- kostym till killen..hm..ja du jag har ingen aniing vart du kan få tag på det och just det bensinen ..ojojoj..va den e dyr! men i nora kostar den bara 10kr/litern för er som ska tanka fulltank så tjänar man juh kanske på det!

• englamax

ps. vagnen går att vända på sitt delen..så vi ska ha den vänt mot oss.ds

• englamax

jenny- vilket samman träffande..har oxå bekanta som va på ullared i hälgen..dom hade handlat lite till max typ muggar,skedar och kläder mm... får det om 2 veckor när vi åker ner till sommarstugan i småland om 2 veckor. .ska bli spännande och se vad dom handlat för kul..precis som du säger lilla julafton för skruttarna

petra- oj va härligt det va med spjälsäng..nu kan jag bre ut mig i sängen och han vaknade inte och krongla som han gjort de senaste 3 nätterna nu sov han som en prins men vakna 1 gång vid 3 och käka och somna om direkt

• Druvan

Grattis Levina till dina 6 månader!
    Ha en bra dag!

Svar på tråden LindeMammor05