Hej Heli.. välkommen in i gruppen
hälsa gubben din från mig, får allt rapporter av pappa hur det går där inne, saknar jobbet lite, men inget går ju upp mot lillprinsen, njuter ju som bäst medans de är små.
Men idag har jag kännt mig som världens absolut sämsta mamma
hur dum fårm an egentligen vara.. igår va vi upp till klacken på farmors 80-års fest och då fick vi först en toast med räkröra, sen oxfilé & potatisgratäng å sist kaffe & glass.. vad borde Cissi inte ätit? Javisst, räktoasten.. vad gjorde Cissi.. åt naturligtvis. *sucka* Vilket resulterade i att Joachim har panik skrikit helva dagen idag, lyckades få han att sova mellan halv två och fem och därifrån har han fått tillägg, när jag väl kom på varför han skrek, kopplade inte ihop det heller direkt, mest för att räktoasten bara var en röra och inte rena räkor. Aja, sen fem har han varit lugn och glad iallafall, men illa när man glömmer sig så där.
Ni som precis stått i det där med mat/amming, vad är det mer än lök, choklad, lök, räkor och apelsin man ska hålla sig ifrån?
Petra.. va nog troligen en reaktion på något, det tog några dagar och sen va de helt borta, men däremot tror jag att lillkillen kommer bli allergisk mot mycket, syntes på hans reaktion nu idag, blev helprickig hela han, vilket har gett med sig det mesta nu, enda korsningsallergin jag & Kenneth har är citrusfrukt och den har varken Rasmus eller Morgan så hoppas innerligt att han nu inte ska få allergier, men hela bröstet/armarna och runt hals/mun va helt prickigt på han, nu finns lite kvar på axlarna/armarna bara.. otäckt det där.. lär nog hålla strikt diet känns det som, nästa gång kanske han får en annan reaktion.
Linda gumman.. förstår att det är jobbigt, inte minst maktlösheten att man itne kan göra något för att lindra, men försök få Johnny å mamma din å ta Maximus litegranna också så du bara kan få vila öronen, det känns ju också värdelöst närm an går ifrån dem men man behöver ju det för att orka också. *kram*