Jenny.. tempen på kvällen är inte lika 'farlig' om du har 37,5 som om du har samma värde som morgontemp. Själv harj ag 36.3 som normal morgontemp och skulle jag ha 37,5 på morgonen så lovar jag att jag är rätt medtagen, men däremot om jag har detsamma på kvällen så är det mer normalt.. nja.. inte riktigt.. 37,1-2 brukar jag kunna ha. Har använt mig av fertilityfriend dec/jan, därför vet jag skillnaden så väl
kan rekommendera det inför bebisplanering, funkar ypperligt.
Å gumman, man ska ha tusen frågor.. minst.. det är så man lär sig
Nu har äntligen Jockes 'utgifter' löst sig *s* tänk va glad man kan bli av skitsaker
är inte kul när han bara kinkar och försöker och inte ger resultat, men tror banne mig han tappade minst 300g här på em
å nu är han lika glad tröttis som vanligt, känns skönt.
Va ju hem till farmor å fikade här på em, jättemysigt. Lika fascinerad varje gång som papap å hans syster lyckas dra jämt, de anstränger sig verkligen inför farmor. Sen drog Rasmus & Kenneth iväg på hockeyträning å Morgan och jag va kvar hemma hos gamtanten. När gubben kom hem med Rasmus så var det bara att knalla ner på möte i skolan om gympahuset.. jobbig historia det där, kul att vi fått ett allmänthetens hus men är ju inte bara ett möte om det direkt. Men nu tjatar de små vargarna om kvällis så lär väl fixa till något lättare, blev ju ingen middag utan bara massa fika, inte direkt bra diet.. men när han kommer hem återstår att se, det ska diskuteras bokningssystem, priser och annat praktiskt ikväll å det lär nog ta tid.