• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

petra & cicci: såg att ni prata barn i 40 års åldern...mamma fick sitt första barn när hon va 18 år och på älsta och yngsta skiljer det 5½ år ... hon påstår att det inte va så jobbigt ..men nu har hon e riktig sladdis, hon är 43 år och anton blir 1 år om en månad och hon tycker det är jättejobbigt att ha en liten nu..visst tycker hon det e kul och mysigt oxå men ni förstår va jag menar..hon kommer inte ihåg at tdet va så här jobbigt så antagligen är det åren som tar ut sin rätt!

• englamax

vi är 4 helsyskon alltså som e födda inom loppet av 5½ år*

• Peand

Johanna - 4 barn på 5½ år känns tufft....Men det måste ha varit väldigt snälla barn då
    Eller också har hon glömt....Fast tyvärr tror jag att du har rätt, ålder tar ut sin rätt...
    Usch ja, det börjar kännas illa det här! Tur att du är så "ung" och smittar av dig, annars vet jag inte hur det skulle gå

• englamax

petra- ja du..jag tycker du känns ibland som i min ålder ..inte många år över iaf...tänk att jag kan komma så bra överäns med en 30+ :are

• balluran

hej på er alla! tuvär kan inte jag o john komma, åker till farmor då...men det blir väl fler fika träffar! annars så ses vi nog på tisdag nästa vecka hoppas jag!

• englamax

Fikaträff Torsdag 13/10 kl 14 ( träffas vi systemet)

Jessica & Kevin
    Elin & Linus
    Karolina & Maya
    Cissi & Tindra
    Petra, Jesper & Jonas
    Sara & Victor
    Johanna & Max

balluran: nu har jag tagit bort dig från fika listan..Ha en bra dag hos farmor!!

• englamax

tänk om dte e ajg som e som en 30+:are aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• Peand

Johanna - Du är på toppen på min favorit lista nu Hur många bakelser vill du ha??

• balluran

tacj johanna. farmor bor i eskilstuna så det blir inte så ofta......

• matsdotter

Konstigt Både Petra och Johanna är inne när jag är det.
    Petra- är det inge bra med Jonas Men jag håller med det är nog tänderna! BRR vilket väder det är..... fast jag tycker nog det ärlite mysigt ändå!!
    Johanna- vist var det du som ville ha pilates dvd:n? jag hittar den inte så jag får nog be Andreas leta på den igen hade tänkt du skulle få den idag.
    ÅÅÅ Petra ska åxå få en (jag har inte glömt)

Svar på tråden LindeMammor05