*skrattar* ha, ha.. Petra tror vi har samma tanke, här har jag också satt gränsen vid 35.. men om jag kommer hålla den när jag väl når dit vette katten.. ungar är underbara å Kenneth sa redan 1h!!! japp 1h efter förlossningen.. när bm frågade vad han skulle heta mer än Joachim.. Per August sa jag då det är släktnamn och alla barnen har släktnamn.. japp, då är det bara hem och öva på en Lotta också då säger gubben.. ni skulle sett bm's min.. fast jag kontrade med att jag ville ju ha ledigt nå'n månad iallafall
Men som ringen pendlar på mig.. om man nu ska räkna Jockes grav som en tvillinggrav som det var från början så ska jag få två barn till, en flicka och en pojke, men tror inte jag kommer få någon flicka, tror inte jag kan bära flickor, har bara fått för mig det.. den första jag miste skulle varit en tjejja om kalendern stämmer. Sen att min mamma hade trubbel att hålla kvar flickor gör ju att min teori funkar.. själv är jag född i v30, 1,1kg lätt och 35cm kort. Har jag tuggat tillbaka med råge
näää här blir inga fler barn på något år iallafall, vill hinna ha Jocke liten, kommer allt för väl ihåg hur mindre roligt många gånger det var med Rasmus och Morgan som riktigt små.. *ryser* förstå att man kan lära sig stå och amma.. Rasmus var överallt och ingenstans den lilla virvelvinden.. satt jag och ammade så kunde han på 2min sitta längst upp i bokhyllan eller så.. för att inte tala om alla fina nätter där när den ena sov var den andra vaken.. första 3-4mån sov jag max 3-4h/natt, att man orkade? Ett under.. sova på dagen.. nope, Morgan sov aldrig mer än 15-30min i stöten fanns ingen tid till.. men sen är det ju de dära underbara små leendena och krmarna som gör alla tårar så väl värda
barn är livet och de ska inte vara som en dans på rosor då är det nått fel eller så går de på valium
Mitt sötsnöre har varit väldans kinkig hela dagen, inget alls har varit bra och dels varit bubblor så nu har vi satt han på Minifom och dels har utgifterna inte velat komma ut riktigt som de ska så sedan 6 imorse har han sovit max 5-15min i stöten och däremellan bara varit missnöjd med tillvaron, jobbigt närm an inte kan göra direkt mycket för dem mer än massera och gå och gunga på dem, men han gillar samma ställning som Rasmus.. magläge på vänster underarm med huvudet vid armbågen och bara gunga, men är det som hans lilla kolik så handlar det ju bara om ett par månader, får man trösta sig med.. det går över, men nu har han sovit sedan åtta och det förstår jag så slut som han var.. benen var verkligen som gele, helt orkeslösa när man kände på dem, då kändes det illa när man verkligen ser hur trött han var och ändå inte fick ro att kunna få sova, bäst gick det om han fick ligga mage mot mage utan kläder, den klassiska prematurställningen å vem passade inte på att tämma det bakre förrådet då tror ni
aja.. ut kom det ju iallafall.
Jo, visst kan jag väl försöka bli med på en fika så småningom men just nu så vill jag få ordning på rutiner först och främst bara att ta sig in till Linde och tillbaka från lilla landet tar ju en heldag med buss. Vi har ju så många bussar här uppe
nä, ska inte klaga, har ju 7ggr så många som Gusselby.
Jenny.. mig är väl inget att träffa.. har du väl gjort så det räcker
Me missade inte Lost, men vad gör Desmond på ön.. uscha, mitt hjärta pallar inte den där serien.. när Kate försvann ner i luckan höll jag på att få en infarkt eller nått.. brr.. farlig serie det där, men så kul med alla massa bakåt kollar man får nu, men minns jag fel eller visst var det väl Sarha han gifte sig med Michael.. eller de han nväl inte ens gifta sig.. de ångrade sig väl..
Funderar på om man ska vara lite duktig imorgon och baka lite bullar å muffins, mina små monster har ju länsat frysen för mig.. sånna där chokladrutor, går de att göra utan choklad måntro, får ju inte äta det men skulle vilja göra sånna saftiga rutor.. nå'n som vet?