• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Johanna - Det är härligt att se ditt sanna jag.... Kan du inte låna med dig det där tangentbordet hem??
    Cissi ringde här i kväll och hon kommer inte heller i morgons Var visst något med en löneförhandling på jobbet - kan det vara viktigare än oss och kyrkis??
    Vi får se om det blir någon fika i veckan, annars så ses vi ju på fredag, tjohooo!! Vi kanske kan fika på cafeterian där uppe...Upphetsande??
    Tror nog att jag redan nu kan säga att Jonas kommer att sova vid 10:30 tiden
    i morgon Känner min son!! Eller är det bara ursäkter, vem vet.....

• englamax

*hahaha..du e så rolig...nu måste jag gå och sova...e sååå trött! *god natt*

• Malmhagen

Johnna.....Efter UL så blev det beräknat till den 14 dec. så han kom ut på beräknad dag..

• Druvan

Sara: Ska du på kyrkis idag?
    Tänkte gå dit idag för att kolla in läget!

• Druvan

Fikaträff Torsdag 13/10 kl 14 ( träffas vi systemet)

Jessica & Kevin

• Druvan

Petra: Vilka dagar och tider har Fyndhuset öppet?

• Peand

Jessica - Fyndhuset har öppet tors - fre 10-18 och lör 10-14...
    Kan redan nu tipsa om att nästa vecka kommer vara en jack festivals vecka....
    De har fått in ganska så mycket vinterjackor från bla Five Season, O´neil, Henry Loid (?) och Northsouth, finns även skidbyxor. Men de är inte ute i butik riktigt än, jag/vi ska fixa det i helgen, puh!!

Fikaträff Torsdag 13/10 kl 14 ( träffas vi systemet)

Jessica & Kevin
    Elin & Linus
    Karolina & Maya
    Cissi & Tindra (tror jag)
    Petra, Jesper & Jonas

Som du ser Johanna så blev det fika på torsdag, hoppas att det passar....Du var efterfrågad i dag...De saknade dig på sångstunden Jonas sov inte men åt så jag klarade mig denna gång också Eller rättare sagt de slapp höra min hemska röst, passar sig bara i bilen och duschen.....

• Druvan

Tack Petra för tipset, då vet jag!

• matsdotter

Hallå nu är jag här och jag ser allt att det är Petra oxå Gissa vem som sov till 12.30!!
    Å nu ligger hon på rygg och kollar helt stilla tror jag fick fel bebbe med mig hem från kyrkis.

• Peand

Karolina - vilken härlig eftermiddag du kommer att få....Då behöver hon ju inte sova mer idag Tror inte att du kan ha fått med dig fel barn, Maya var ju aldrig inne! Men vill du byta har jag en gnällspik liggande på golvet i vardagsrummet...Han hör i hela huset? Intresserad??

Nä nu ska jag och barnen åka till Avdala och fika hos Morbro Henke. Han ringde och frågade om vi inte kudne komma. Händer inte så ofta så det gäller väl att passa på.
    Jag återkommer till kvällen, var så säker

Svar på tråden LindeMammor05