• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Jenny - INITIATIV ska det visst vara enligt Pelle. Jag kan inte heller
    Lycka till

• Peand

Jenny - Det blir så när man börjar tänka lite för mycket, totalt blackout....Det värsta var att jag fixade det inte heller när jag lästa frågan, tur jag har Pelle!
    Vad skönt att Levina blev lite bättre och att det (peppar, peppar) inte verkar vara något fel. Och snart kommer Krister hem också....Du har flyt nu
    Lycka till i morgon och shoppa som en galning, jag är bara liiiiiiite avundsjuk

Fikaträff Torsdag 13/10 kl 14 ( träffas vi systemet)

Jessica & Kevin
    Elin & Linus
    Karolina & Maya
    Cissi & Tindra
    Petra, Jesper & Jonas
    Sara & Victor

Cissi kommer, har pratat med henne!!
    Kul att du kommer Sara. Ska bearbeta din "granne" i morgon så får vi se om hon inte kommer också
    Johanna - Hallå!!!!!!! Visst kommer du också!!

• balluran

då ska jag komma på tisdag! kul att ses på riktigt

• Peand

Här var det lungt.....

Jenny - Vad det än var Levina hade igår har Jonas det i dag.....Lite feber, strax under 38, och gnällig: Vet inte vad jag ska hitta på med honom!!
    Hoppas att det gick bra med studiebesöken idag och samtidigt som jag skriver detta kommer jag på att du är i skolan nu...Jaja hoppas du har det bra där med...

Maria - Att jag inte nappade på ditt erbjudande att byta pojke för en dag Precis som han var hos Eva har han varit resten av dagen. Hurra vad kul!

Är det inte dessa förbaskade tänderna som kommer upp nu vet jag inte vad vi gör! Har "skyllt" på dem i flera månader känns det som Någon dag kommer de......

• englamax

Fikaträff Torsdag 13/10 kl 14 ( träffas vi systemet)

Jessica & Kevin
    Elin & Linus
    Karolina & Maya
    Cissi & Tindra
    Petra, Jesper & Jonas
    Sara & Victor
    Heli & John
    Johanna & Max

har skummat igenom sidorna men inte orkar man läsa i kapp allt!

-petra jo jag kommer i morn på fiket..själv klart!
    -Bulluran- jag la till er på fika listan

• englamax

bullran- du hittade hit själv..va bra!! hann inte förklara hur du skulle hitta hit

• Peand

Johanna - vad bra, då kan jag sova tryckt inatt
    Om nu det bara kunde lugna Jonas oxå!! Sitter här och skriver med en hand och har honom i famnen. Somnade för en halvtmme sedan men blev klar vaken när jag la ner honom i sängen, typiskt!!
    Hoppas att du hade det bra hos moster.....

• englamax

petra- men kraken då..e han nöjd annars då eller har han ont i tansingarna? jo hos moster va det bra..det va hon som sa att jag skulle skriva unga moster hon är nämnligen 30 år *hon e så tokig ..... jo apropå tänder..max framtänder kommer närsomhälst spricka igenom för oj va svullen han är och så sjöng han opera för mig inatt så jag väntar...kan tänka mig att du tittar varje dag efter små vita? du..REDAN..nu har vi fått tvättmaskinen inkopplad REDAN ..som jag har väntat..skönt att kunna tvätta utan att springa upp och ner för 3 låååååååååååååååååååååååååååååååååånga trappor! förästen nu skulle du ha en hoppgunga eller gåstol så lovar jag att han skulle bli trött

• MaLevi

ÅÅÅÅÅÅÅ......vilken lång dag det var idag och ENSAMT och nu sover hon så inget mys och gos idag inte
    Idag har hon varit samma goa tjej som vanligt t.o.m. så rullar hon runt, runt DET har hon inte gjort förut (åt båda hållet alltså, samtidigt). Missade det har jag oxå gjort. Iaf så en dag mindre med skolarbeten och ena kursen är det bara 2 ggr kvar på (men sen börjar nästa v 50) Imorgon kanske jag kan övertala Krister att följa med in. Har bara studiebesök i 1 1/2 timme. Ska göra Marieberg oxå innan för jag hittade inget speciellt (till mig själv) till Levina därimot hittade jag massor men köpte inget *stolt* men hittar jag inget imorgon till mig så köper jag iaf ett par byxor till Levina

Hoppas Levina inte smittade Jonas, men som tröst så gick det över snabbt.

Får se hur det blir på fredagmorgon med vår promenad. Är allt som det ska här hemma så vill jag gärna ut och promenera Fler som vill???

Cissi: Kul att du kommer på fikat imorgon men synd att jag inte är med Vill ju träffas och se guldklimpen men det blir väl fler gånger.

NI MISSAR VÄL INTE LOST IKVÄLL!!! Eller är det fotboll för hela slanten hos er? Här blir det LOST och nu ska jag ta och varva ner lite, är så uppe i varv att jag måste stressa av lite annars somnar jag aldrig

Svar på tråden LindeMammor05