*skrattar* ja.. det där med hämnden är ljuv har man allt får erfara.. innan vi fick våra grabbar så köpte vi en del till svågerns äldsta pojk, gärna sånna ljuspistoler med massa ljud å liknande.. eeehmm.. sen fick man egna barn, med egna leksaker.. kan garantera att vi ger enbart bort dessa snälla leksaker numer *s* what goes around comes around som det så fint heter.
Vet du vad jag har gjort någon gång Petra.. jag gillar heller inte tanken på att killarna ska vara i skolan och ev fritids, då är vi ifrån varann mellan 8 till 3 om de är på fritids.. lång tid att tro att mamma är arg på en, men jag har faktiskt ringt till skolan på morgonen och haft en fröken få kolla läget när de kommer ner och ev prata litegranna med den som man varit osams med, men närj ag kollat upp med henne när vi hämtat dem så har de oftast rasat av allt innan de ens hunnit till skolan. Men bara att man vet att det finns någon som håller koll känns för mig bättre.
Å nopp, den som har pre-tonåringar vet nog att fajter är det rätt ofta.. minte minst för att allt är såååååååååååå orättvist *sucka* Man är enbart dum och idiotisk och jag vet inte vad.. men konstigt nog är man väldens bästa om man gör något de vill eller de får något de önskat sig
intressant hur många sidor man kan ha.
Fast mina kommer inte tycka om mig på länge kan jag säga, bidde ju en dust här när de inte ville sova och sa till dem då att är det inte tyst och ni har huvvet på kudden innan halv tio så är veckopengen borta fram till jul, japp, hårda bud här men då hade jag tjatat över en halvtimma på dem, över tiden vilket jag inte tolererar de måste förstå att för att kunna orka måste man sova, vill helst ha dem i säng redan vid 8-tiden men det finns ingen möjlighet till nu för fritidsgården kommer gå fram till 9
gillar inte läget, dessutom 2 dagar i veckan.. känner på mig att jag kommer bli bitch mamma som säger att 8 ska vi vara hemma, men det struntar jag i, senast 9 ska man sova när man är 9år, för jag tänker då rakt inte låta skolarbete bli lidande för att man ska gå på fritidsgården, men måste säga att jag tycker de tänker lika långt som näsan räcker.. alltså jag hade tid att vara hemma vid 8 när jag gick i 6an t.o.m. och senast 9 skulle jag ligga i säng, sen om jag läste va helt okej men man vilar iallafall, men så liten som 9år, då ska man sova.
Nä, många gånger idag ska man va 'kompis' med sinab arn, man glömmer nog lätt att det faktiskt är föräldrar man ska vara, en vägvisare och guide och då kan man itne vara nå'n kompis om man ska sätta gränser.. sen att man kan förhandla och diskutera mycket, det är en annan sak, det kallas demokrati