Jodå, jag finns här
känner mig mest allmänt trött just nu, fast vet inte på vad egentligen. Men är väl dessa ups-and-downs man hamnar i.
Är dock lite irriterad på sjukvården kan ju ha lite med saken att göra. Va in på usö igår igen och gjorde viktskattning och klumpen.. jo, nu är det ingen sparv längre nu blir det en klump
ligger redan nu på 2850g och då är det ändå drygt 4v kvar.. huu.. mina andra två fullgågna har legat på 39+4, 3075g och 40+0, 3530g... men denna herre lär ju komma närmre 4kg om detta ska fortsätta..
Men nu har banne mig både bm och läkare fått för sig att jag ska sättas igång innan full tid.. för att gå över 40v det kan jag ju tydligen glömma *sucka* liksom varför.. varför forcera när allt är mer än okej
fattar inte. Och som jag sa till Anna-Lena så okej, möjligen en hinnsvpning jag kan gå med på, men att de ska komma i näheten av mig med ett värkstimulerande dropp kan de ju glömma.. no way, aldrig mer.. men joho, för så är deras 'regler', de väntar 1-2h (inte mer???) sen ska droppet på
tack å adjö sa jag då.. nä, så länge jag kan säga ifrån tänker jag göra det, vore väl skillnad om nått vore galet, då har man ju inget val.
Men, men.. hoppas dessa benade förvärkar kan bli starkare. Har haft en hel del ilningar som jag tror är påverkan på tappen så kanske, kanske jag kan ha så'n tur att det bara går nå'n vecka till och blir normalt istället. Hoppas kan man ju. *s*