• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Maria - Såg framför mig hur jag sitter och gömmer en ärta och matar Pelle Tror inte att det skulle vara så lyckat.....DÅ har jag verkligen tre bebisar....

• MaLevi

Glömde helt bort att det var "Gilmore Girls" ikväll så det har blivit det och "Titanic" ligger på hyllan ett tag till

Petra: Ok, tempot ökar syns vid 9.00 tiden

Fikat är inget bestämt men Elin kan bara torsdag eller fredag helst torsdag. Tiden kan vi flytta till 13, så kanske flera kan. Du oxå Petra?!!?

Fika/Lunch, Kingsgården. Dag: Torsdag eller Fredag Kl: runt 13.00

Jenny & Levina
    Elin & Linus

• Peand

Jenny - Kan inte bestämma nu om fikat...Har lite tajt denna vecka och på fredag kväll ska jag bjuda 15 pers på middag här. Så det beror på hur jag ligger till med förberedelserna. Men 13 tiden passar bättre än 12....Fredag kan jag inte - BVC!!
    Men styr inte fikat efter om jag kan eller inte. Kan jag så kommer jag....

• MaLevi

Nu styr jag! Fikat för denna vecka blir:

Fika/Lunch, Kingsgården. Dag: Torsdag Kl: runt 13.00

Jenny & Levina
    Elin & Linus

• MaLevi

Nu styr jag! Eftersom torsdag passar för Elin & mig (ska väga busfröken, blir ju 7 månader ) Så blir fikat för denna vecka:

Jenny & Levina
    Elin & Linus

• matsdotter

Petra- nu har jag bestämt mig! Jag blir med.

Kommer dock inte på fredag ska till Nora på helrenovering sedan har jag oxå ca 12 pers på middag. Känns som det kommer bli lite körit eftersom jag inte är klar i Nora fören fem å gästerna kommer sex. Men va katten maten får väl Andreas fixa

• Druvan

Jenny & Levina
    Elin & Linus
    Jessica & Kevin

• Peand

Karro - Helrenovering?? På dig eller??
    Då hänger hoppet till Johanna för Cissie jobbar väl på fredag kom jag alldeles nyss på. Tror att jag hämtar upp Johanna isåfall så jag slipper sitta själv
    Vad ska du bjuda dina gäster på då? Eller vad ska Andreas fixa ihop för gott? När det är så många vill man ju göra det enkelt och billigt för sig. Har ingen lust att stå hela dagen och laga dyr mat. Räcker med att jag måste städa huset

Jenny - Bra att du bestämde

• englamax

jenny- dina ögon måste juh va 4 -kantiga så mycket som ni tittar på film

petra- fredag tänkte jag komma till bvc träffen ja!

Svar på tråden LindeMammor05