• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

cicci-ja det va lite kul att klura ut..men va var det femte djuret??

• englamax

hahaha..såg det nu...LO djur ...

• Brodsmulan

Oj, oj vad du va snabb Johanna

Rätt svar..

Förnamn:
    (Jo, han) var i staden. (1 st)

Jag had(e rik)tigt (tur e)n gång. (2 st) (Denna var fel i första inlägget)

Djur:
    Jag ba(kat t)re stora bullar. (1 st)

S(ko)(lo)vet ä(r en) upps(katt)ad t(id). (5 st) Id lär jag kolla upp, hittade denna på nätet, vet nada vad ett id är.. kid vet jad *s*

(Kan in)te (du va)ra snäll? (2 st)

Vem?
    Jag bränner andra, utan att själv vara het? Manet.. visst även brännässla

Vilken gubbe tycker inte om sol? Gubben i månen kommer inte fram när solen är uppe hi, hi.. fick jag fler svar på den.. hade tänkt snögubben.. men va bra nu vet man ju att det finns alternativ som är lika rätt

• englamax

cicci - men oj ja det gick lite för fort adde stavas med två d och skata med ett T ...hahaha ...

• Druvan

Puffar upp

Fika/Lunch, Kingsgården. Dag: Torsdag Kl: runt 13.00

Jenny & Levina
    Elin & Linus
    Jessica & Kevin

• englamax

hhaaha..jaha du hade tänkt snö gubbe! ja det går juh oxå

• Peand

Jösses vad duktigt du är Johanna Jag få skylla på att jag inte har hunnit sätta mig ner och tänka lite

Ännu en dag med sjusovar väder....Blir inte mycket gjort. Har massor att göra men vädret inbjuder till att bara gå runt och mysa.

Jonas fick sin Grodregnjacka idag från Libero. Var riktigt fin och kommer passa perfekt när han går på dagis om ca 2 år....Stl 90 kan man ju hoppas att det dröjer ett tag innan han kräver

Nä, jag tar nog och kryper upp i soffan igen och kollar in någon amerikansk komedi...
    Tips ! Outsider verkar lite skumt i kväll......

• englamax

petra- jaha vad skulle outsiders handla om idag då? gud vad du får det allt låta mysigt med detta väder..kanske skulle ta och tända lite ljus så jag oxå kan se nåt mysigt med ddetta burr väder.

• MaLevi

Är det någon som har bra och nyttiga recept på kvällsmat?

Ska försöka att inte stoppa i mig den mängden mackor som jag gör nu, så allt annat är välkommet

Såg reklamen för outsiders och undrar vad det finns för människor därute, jätte konstigt. Bara för det ska jag försöka kolla in det Krockar lite med gummans sovtid, men har jag tur så klarar hon sig själv

Svar på tråden LindeMammor05