• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

lugnt var det här..får väl gå och kolla om det är nåt på dum burken...

• Annizz

hej hej!!! jag e en tjej som bor utanför Nora mot Linde...jag har dotter som är två månader....

• Peand

Annizz - Välkommen hit till oss....

Johanna - Att det är lungt kan beror på samma problem som jag har haft. Har försökt logga in mig på FL nu i två timmar utan att lyckas, en aning frustrerande...Men äntligen gick det..Hatar när FL krånglar.

Men nu när jag väl har kommit in funderar jag starkt på att gå och lägga mig. Måste vara vädret som gör att jag är så trött idag.
    Ses på kyrkis imorgon - ni som kommer dit
    Natti!!

• Malmhagen

Hallå......hallå.....hallå *ekar* tomt va det här....Ska nog ta å sova ja med....Godnatt på er allihopa!!!!!

• Druvan

Ja, man kan lätt bli tokig av allt krångel här på Fl!!!!

• Morots mamman

Gomorron alla mammor och ban.... Hoppas ni får en bra dag....

• Druvan

Fika/Lunch, Kingsgården. Dag: Torsdag Kl: runt 13.00

Jenny & Levina
    Elin & Linus

• englamax

nån som vet vart listan på alla mammor tagit vägen? nån som har lite koll..jag hittar inte och orkar inte bläddra genom varenda sida *suck jag tror jag gör en ny tråd när vi hittat listan så vi slipper dra med den ..då kan jag bara lägga upp den*

• englamax

Annizz- ja så du hittade in *bra ...jag ska lägga till dig på listan så fort den dyker upp..om den dyker upp

Svar på tråden LindeMammor05