• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • MaLevi
    Fick precis svar från Elin hon tar bil och en kan åka med men hon har vagn så det finns nog inget rum för någon mer vagn i den bilen.
  • Peand

Om Elin bara kan ta en i bilen får vi nog ta varsin bil du och jag Jenny. Annars får vi plats i två bilar (3 vuxna 2 barn+3 barn 2 vuxna)och jag kan hämta dig på morgonen, vi får ta våran sightseeing någon annan gång isåfall. Själklart kan jag köra in till LInde med dem som inte får plats i Elins bil...Ni ska inte behöva bli strandade i Vedevåg...

Återkommer i nästa pause...

• Druvan

Johanna; Har du någon idé om hur vi isåfall kommer hem från vedevåg?
    Emil är ju på möte till ca 21.00 så kan tyvärr inte hämta oss.

• MaLevi

Petra: Jag tror nog att Elins bil kan ta 3+2. Så hämta mig du imorgon. Vilken tid kommer du?

• Druvan

Ursäkta vem är Elin och bor hon isåfall i Lindesberg om jag har fattat detta rätt?

• Peand

Japp, då gör vi så här:

Jag hämtar dig vid niotiden, låter det bra? Sedan tar vi min och Elins bil ut hit.Äter, fikar och skvallrar. Sedan när ni känner er nöjda så skjutsar jag in er som ska till stan igen - ingen protest!!

Nu får ni bara bestämma hur ni vill ha det med maten! Ska jag fixa något eller ska ni ta med er från ex 37:an? Mig spelar det ingen roll.

• Peand

Druvan - hon var med när vi fikade i tisdags. Satt längs ner till höger, har en liten Lucas om jag inte är helt fel. Eller är jag helt galet ute Jenny`??

• Druvan

Peand: Ja ha då vet jag vem ni talar om?
    Vilken tid hämtar ni mig isåfall efter kyrkis?
    Mat hos dig låter trevligt men bara om det inte är besvär för dig ,annars är baugett helt ok!

• englamax

Peand- läse i fatt för fullt! ja men då kan vi gärna käka köttfärsås och spagetti..så slipper man känna sig så onyttig varje gång man träffas om du hinner laga annars tar vi baguetter* men det värsta e vagnar... struntar du och jenny att ta med era vagnar eller? tänkte om våra spöken vill sova på eftermiddagen e det guld att ha med vagnen! men då åker vi med er till vedevåg i morn!

Druvan- Magnus hämtar oss!

• englamax

Peand- hur vart det i morn..hämtar du mig eller?

Svar på tråden LindeMammor05