• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Jenny - det påminner nog lite om Kingsgården, har dock aldrig varit inne där.
    De har tyvärr en ganska lite lokal men allt är väldigt personligt. De har varit runt och köpt upp koppar och fat lite här och där på auktioner och loppisar vilket gör att det finns inte många av samma sort. De har en gammal köpmansdisk där det underbara bakverken finns och de har en gammaldags kassaapparat. Se att de är två helt underbara personer gör ju inte saken sämmre. Vi är i Karlskrona 2-3 gånger per år men när vi kommer in där stannar de alltid upp och säger -Titta nu får vi långväga gäster! Tro nu inte att vi fikade där varje dag när vi bodde där nere, nej men någong gång i månaden blev det nog. Jag är enda imponerad över att de kommer ihåg oss , det är ju trots allt snart 4 år sedan vi flyttade.

• Peand

Nä, nu måste jag skärpa mig och skaffa ett liv utanför denna dator. Kan ju inte sitta här hela dagarna....Ses till kvällen!

• MaLevi

Det låter som kingsgården skulle kunna ha ett litet stänk av det fiket

Jo det stämmer jag åker bort och Krister är ensam hemma, hans egen tid med Levina.... Det skulle säkert gå men han brukar inte vara så pratglad inte som vi mammor, det kanske kommeer

• Druvan

Fika träff eller kanske lunchträff hos Jenny låter väldigt trevligt.
    Vi får väl försöka ordna så vi kan ta oss dit och isåfall vilken tid men ju tidigare dessto roligare för då hinner vi umgås mera.....................

• englamax

¤ baby träff ¤
    Onsdag 21/9 hemma hos jenny(mysan) i vedevåg kl: 11:00

Jessica & kevin
    ev. johanna & max
    Jenny & Levina
    ev. petra, jesper &jonas

ev. köper pizza till lunch

• englamax

¤ baby träff¤

Jessica & kevin
    johanna & max
    Jenny & Levina
    ev. petra, jesper &jonas

ev. köper pizza till lunch

• Druvan

Har frågat om Michelle och Kristina ska med men inte fått svar ännu, så vi kan ordna med skjuts.

• Peand

Johanna - huuuuuuu vilka nappar. Men Jesper tyckte att det var skit fräna och tyckte att Jonas skulle ha sånna.....Tur att han inte är över 18 och får beställa, har ingen aning om jag skulle komma hem till en Jonas med kanin i munnen eller snea tänder. Kul affärsidé!!

Tar bort mig från träffen, är ni fortfarande kvar när jag kommer tillbaks till byn svänger jag in och säger hej, men annars får jag ta det en annan gång.....

¤ baby träff¤

Jessica & kevin
    johanna & max
    Jenny & Levina

• MaLevi

Kan kolla med Elin imorgon på kyrkis om hon oxå vill med och fika/luncha.

Petra: Taxin kommer vid 9.00 imorgon

Nu ska det läsas läxor innan CSI börjar. Ses imorgon på kyrkis (ni som ska dit)...

Svar på tråden LindeMammor05