• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

petra- elon ska juh flytta ..ska visst bygga nytt vid rondellen...vi kanske skulle öppna barnvagns fik i deras lokal

• Peand

Fika hos Jenny lät inte dumt.

Vi skriver visst om varandra hela tiden nu...

• MaLevi

Johanna: Det är lugnt! Har ett bord för 12 personer och stolar skulle vi nog kunna fixa fram Knytis låter bra men då är bara problemet hur ni tar er hit?!?! Några förslag?

• englamax

eller varför inte öppna en pizzeria...vi som har så dåligt med det i stan...*tzihihi

• englamax

om michelle och kristina ska med kan juh kanske jag och jessica lifta annars tar vi buss om inte magnus jobbar kan han köra oss..

• Peand

Johanna - ska bara se till att vinna alla pengar först så fixar vi det! Kan inte vara så svårt att konkurera ut Frosth och Winer! Är ju optimist.
    I Karlskrona finns ett underbart litet café som heter Systrarna Lindkvist. Det är två äldre systrar som startade ett café där de bara säljer hembakat, gissa om det är poppis. Dessutom är det så generösa med priserna så man kan fika hur mycket som helst till en billig pening. De ber nästan om ursäkt när de tar betalt. JA, vi brukar stor handla deras kardemumma bullar när vi är där. Nu rinner det i mungipan igen.
    Hur som helts ett sådant ställe skulle jag kunna tänka mig, med kvälls öppet och lättare lunch servering..

• englamax

¤Fika träff ¤

Onsdag 21/9 plats??

Jessica & kevin
    ev. johanna & max
    Jenny & Levina
    ev. petra, jesper &jonas

här tacklar vi bort personer från listan så man får lägga tillbaka...petra!!!

• englamax

petra- ja nå sånt skulle vi ha i stan..mumma

• MaLevi

Oj, vad klockan tickar på, och inget skolarbete har jag gjort...upps... *flin*

Ska slänga mig in i duschen och sen in till stan till 15.00 vi ska göra "skiftbyte" med Levina Så ska jag få lite tid för mig själv inne i stan och sen hem till svärmor kommer...

Johanna får se om arobicen, kanske blir för stressigt...hm...tänker på det!

Svar på tråden LindeMammor05