• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

Petra- jag kan gärna ta din plats på planet

• englamax

druvan och kristina- bara ni hamrar upp en fika tid så får vi se vilka som nappar!

• Solhöjden

Portugal, ja det skulle inte vara helt fel. Synd att du inte kunde flörta till dig en plats. Men jag har ju hört att du och din mamma reser mot varmare breddgrader i Januari. Eller hur var det??

• Druvan

Jag kan de flesta dagarna för fika eller annan träff, säg bara till vad ni tycker....

• englamax

förästen..det va inte så himmla trevligt i går morse när jag satt här framför burken och läste dagen före det inlägg..åt fil och flingor då jag plötsligt började läsa om levinas bajskottar och jonas spyor...tror ni jag va mycket sugen på fil och flingor då...*hulk

• Peand

Johanna - hahahaha hade inte en tanke på att jag kunde förstöra din frukost....Får väl börja sätta ut varningsskyltar i kanterna när det är otäckt så du får äta din frukost i lugn och ro......

Maria - japp, visst ska vi iväg men 31 januari känns väldigt avlägset just nu. Men det är ju kul att ha något att se fram emot.
    Har du kollat in badhusets hemsida och vilka tider det är vattengympa. Finns lite att välja på - flera kvällar och olika typer av träning.

• Peand

Nä, nu ska jag ut i solskenet och gå och hämta Jesper. Bara så att ni vet?? Loggar ut en stund men jag kommer ju snart tillbaka om ni blir oroliga.....Svammel, svammel!!

• Solhöjden

Nej Johanna, inte blir man sugen på att äta precis. Men jag är tåligare än min äkta hälft. Han hatar när någon pratar bajs och spyor när man äter. Inte blir det bättre för honom när släkten (som till stor del består av sjuksköterskor/sjukskötare) börjar prata operationer och annat mysigt....

• englamax

petra- ja du får ta tummen ner ikonen här ovan...hahaha
    ja ajg ska oxå försöka pallra mig ut i solen idag men max ligger och sover som en liten gris så det får väl vänta nån timme...men jag e riktigt sugen på en promenad idag!

druvan- ska vi ta en promenix senar??

• englamax

maria-hahaha... nej jag tycker oxå dte e lite opassande att prata sånt när jag äter..har vild fantasi och kan lätt få maten till att se ut som något annat änn va det ä..huuuu.... men när min moster äter får man inte änns nämna maskar änns...så en del är känsligare änn andra..hahaha

Svar på tråden LindeMammor05