• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

druvan- hur e det med kevin...allt bra?

• englamax

oj va ajg e opersonlig som skirver användar namn i stället för namnet..sorry*
    börjar komma in i svammel banor jag med*

• Druvan

Johanna; Kevin sover nu äntligen efter att ha varit vaken sedan 5.30 i morse.
    Vet inte riktigt vad som är med honom för han har ätit jättedåligt och kräkits i massor.
    Jag är helt slut och måste försöka sova lite jag också så kan vi väl gå en promenad lite senare....

Är det bra med Max annars?

• MaLevi

Englamax: SORRY, var inte alls meningen att förstöra frukosten för dig. Svårt att veta för jag är inte alls känslig när det gäller prat

Solhöjden: Jora, alla kommer på torsdag. Bara ni hittar hit oxå men ni kanske tar följe från Linde eller? Säg till annars så får du en vägbeskrivning om du inte hittar.

Peand: Bara du har koll på klockan och säger till när det är dax att åka så ska vi nog vara hemma till 12.40 Då kommer jag och hämtar dig imorgonbitti!!! Runt kl 9.00 skulle väl vara bra?

Nu ska jag återgå till städningen Får ju finbesök på torsdag Så ska försöka få bort alla dammråttor

• MaLevi

Druvan: Fika passar nog närsomhelst så starta lista....

• Solhöjden

Ut i solen med er! *L* Det är bäst att passa på, snart är det regn o rusk o kallt som skrutt.... Nu ska jag hämta Lina på dagis, sen ska vi fixa lite med blommorna i trädgården. Det börjar bli dax att slänga sommarblommorna och fixa med lite ljung o tallris. Vi hörs senare!

• englamax

druvan- det e bra med max ..behövde alldrig ge max alvedon det vart bra!! jasså orka han va vaken så länge..det va en riktig pelle det där! ja vila du istället..kom på att jag ska på arobic ikväll så jag sanske inte ska ta ut mig så på dagen..behöver alla krafter man kan få tag på inför passet...man blir juhh helt slut!

jenny- ja det e ingen fara *hahaha...man ska juh inte äta frulle vid datorn så jag får la skylla mig själv!

• englamax

jenny- ska du med på arobic i kväll?

• Druvan

Hjälp mig att starta fika dag, Johanna, du är ju duktig på sånt eller hur?

Vilka ska till Jenny på torsdag?
    Är det bara er föräldragrupp?
    Isåfall passar väl bara onsdag för fika om jag förstått rätt.

Nej, nu ska jag vila lite men bestäm ni så anpassar jag mig.

vi hörs nog snart igen, om jag känner kevin rätt och då är det bara att glatt gå upp igen.

• englamax

Jessica- vilken tid och plats?

Svar på tråden LindeMammor05