• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • MaLevi

Johanna: Vilken tid ikväll? Har svärmor på besök men man vet aldrig om man kan få lov att gympa lite Fortfarande gratis?

Jessica: Bra att du påminner mig *knack i min egen skalle* Jag kan inte på torsdag för då ska föräldragruppen hit och luncha. *Minnet bra men kort, garv*

• englamax

tror det va klockan halv 7 jag ska höra med michelle....

• englamax

¤Fika träff ¤

Onsdag 21/9 plats??

Jessica & kevin
    ev. johanna & max

• Druvan

Ja, Johanna det verkar som bara Onsdag passar för er andra så då tar vi väl det, kanske kl 14.00 och platsen spelar ingen roll, vad tycker ni?
    Det var ju roligt att träffas hemma hos någon annars, om det går att ordna som sagt.

• MaLevi

Om ni vill kan ni få komma hit till Vedevåg. Städad och klart
    Men om det blir så måste det bli lite tidigare, typ mellan 12-16 eller 11-16. För jag åker iväg vid 16 till skolan. Allt beror på hur länge ni vill sitta och skvallra

¤Fika träff ¤

Onsdag 21/9 plats??

Jessica & kevin
    ev. johanna & max
    Jenny & Levina

• englamax

petra- åhh jag hitta en jätte snygg napp på monster nappar..det e i camoflage men jag ringde dit och nappen e en sån som svänger upp i gommen om du förstår vilken sort jag menar och sånna tar inte max..huuuu....riktigt trändig bebis med camoflage napp..

• Peand

Nu är jag tillbaks.....Det var riktigt skönt i solen. Passade på att stanna i affären och hämtade lottokuponger för här ska vinnas pengar. Man kan visst vinna över 100 miljoner på onsdag! Skulle passa väldigt bra. Låg och planerade i natt vad jag skulle göra. Kanske öppna ett barnvagnsvänligt fik i Linde!!

Onsdag eftermiddag skulle passa mitt fika humör perfekt. Jesper ska till tandläkaren kl 13 så vid 14 tiden är inte dumt. Ska vi var på stan så länge vädret tillåter till att ta ut vagnarna och barnen fortfarande är mest stilla och sover? Eller hemma hos någon?

¤Fika träff ¤

Onsdag 21/9 plats??

Jessica & kevin
    ev. johanna & max
    Ev.Petra, Jonas och Jesper

• englamax

jenny - men det e väl kanon om vi kan va hos dig!! men tänk om vi blir 9 st denna fika med..får vi plats ...akta så du inte sakt för mycket nu!! men det vore juh kanon..kanske vi ksulle handla med pizza hem och käka hemma hos dig?? en tanke bara ...

• MaLevi

Johanna: Hur går det med barnvagnsbio? Jag vill se "Kalle och chokladfabriken", det kanske vore något för barnvagnsbio? Eller är det för snart? Den hade premiär den 16 september så den borde väl komma till Linde snart.

• Peand

Johanna - finns det kanske en hemsida där man kan få kika? Alltid kul med sådan inte alla andra har.....

Svar på tråden LindeMammor05