• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Druvan

Jenny; Ja fråga gärna Elin om hon vill hänga med för då kan vi göra vårt byte vi talade om förut och dessutom kanske vi löser bilfrågan bättre då.
    Jag och Johanna har ju inget körkort och det kan ställa till det ibland..............

• Druvan

Johanna; Har du varit/är på Aerobic i kväll och isåfall hur gick det?

• englamax

druvan - nej jag gick inte på arobicen ..michelle mådde inte riktigt 100 så vi ska gå på torsdag istället..jag och min lilla familj tog en lång promenad idag i stället..
    och du ALVEDON du ska få tillbaka dom..jag e senil...

Mysan- jag har informerat eva och linda om onsdag ...får vi se om linda dyker upp här och ger oss inf ....förästen du va juh inte med förra veckan när dom va med men du och eva har väl lite klämm på varandra ändå!

• englamax

petra- kan inte du och solhöjden komma till jenny annars? eller? bara en tanke!

• englamax

hör på den..solhöjden---Maria menar jag..gud va jag e opersonlig*

• Morots mamman

Cissi: Hur går det för dig ? kännt nått än? eller redan mamma efter helgen ...

Hoppas ni andra haft en bra helg å att ni mår oki!

• englamax

linda- jo tack.. här var det spring på lindemarken..fast det var juh i fredags och ilördags va jag till kopparberg (löa) på 4 års kalas (kusin) och i den åldern e dom mer vilda änn tama och idag va det bara slapp och avslutade eftermiddagen med en promenad och slutligen IDOL!!! allt bra med er?

• englamax

vart tog punkterna vägen i mitt inlägg!! hur fick jag VG i svenska?

• Peand

Johanna - Det är inte bara jag och Maria, annars hade vi nog kommit. Men vi får ta det en annan gång. Fast det värsta är väl om du och jag bara sak ses en gång denna vecka. Känns konstigt och inte bra!!!

Jenny - Jag ska försöka vara klar tills taxin kommer. Kanske tom hinner duscha imorgon, Pelle börjar inte förrens kl 9 så han kan ju hjälpa till med de små.

• Peand

Johanna - det är ju det jag säger! Det går inte att skriva ibland.....Men vi förstår ju allt iallafall.

Svar på tråden LindeMammor05