• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Morots mamman

Johanna:Jo jag mår siså där jag var ut på stopet i lördags å när man inte druckit på typ 1½ år så blev 5 öl ganska mycket så jag e inte reko riktigt än, å maxen han bara gnäller å skriker å vill inget annat än att bli buren & har 4 fingrar i munnen hela tiden så det är möjligtvis tänder på g skulle jag tro...Felix mår illa å har sprungit på toaletten hela kvällen men nu sover han iaf så jag vet ju vad jag har att vänta mig (magsjuka) känns det som Jaha hittade du något skoj på marknaden då?

• Peand

Morots mamman - linda var det va??
    Det låter inte som en toppen dag om jag får säga så.....Hoppas att ni klarar er från magsjukan och ursäkta att jag la mig i.....

• Morots mamman

peand: du får lägga dig hur mycke du vill hihi det är väl det vi e här för. Ja jag hoppas verkligen att vi slipper den för det känns som om det räcker med förkyldningar å öroninflamation för ett tag framöver nu å japp visst är det Linda. Men hmmm ditt namn försvann *funderar å kliar mig i huvudet men morr kommer inte på*

• Peand

Linda - Usch det låter som ni har fått er beskärda del av baskillusker. Är ju så när storebror kommer med överraskningar från skolan. Väntar bara på våran tur....
    Petra var namnet......

• Brodsmulan

Linda.. Peand är enkelt att komma ihåg *s* Hon heter Petra.. vågar jag gissa mig på Andersson? (frågan riktad till Petra då då)
    Nä, här är inget vidare just nu, är arg och sur och tvär på Kenneth och har tagit en citodon för en halvtimma sen som absolut inte funkar alls.. hade inga alvedon kvar och läste på fass å det skulle tydligen vara okej, men har iallafall värk-känningar så kan väl hoppas på att de ger nått resultat, men man blir ju inte på bästa humör av det heller
    Men lär väl få dras med det här skiten till torsdag *suck*

• Morots mamman

Hej petra *fniss* ska försöka lägga det på minnet nu *inprogramerar i hjärnburken* ja å nu går det löss i skolan oxå så nu e det väl bara att vänta hem dom usch å fy ryser när jag tänker på eländet.. Har ni haft en bra helg då?

• Morots mamman

cissi: *Håller tummarna*för dig då att det hoppar igång i natt...

Men nu har sambon fått prins gnällspik i säng för natten så nu ska jag väl göra honom sällskap i soffan sambon asså hihi...

Sov så gott tjejer alla utom cissi då som ska in å föda barn !!

• Brodsmulan

Linda.. näää du det hoppas jag innerligt INTE för jag har inte sovit mer än 5h på dygn så skulle inte tro att jag är upplagd för det just nu.. fast ironiskt vore det väl.. men då får de avstanna allt så jag får sova nå'n timma för just nu kännerj ag mig som en halv zombie å lite till, men är inne i fasen att lägger jag mig nu så kommer jag vara klarvaken inom 5min och sen blir det än fler timmar att vänta.. lär lägga mig när jag somnar straxt innan jag når kudden.. avskyr att bli övertrött..

• Brodsmulan

oj då.. 2 dygn skulle det visst stå.. min hjärna tänker fortare än händerna skriver skulle jag tro *s*

• Peand

Cissi - Det är ju bara några timmar kvar till tisdag!!!! Klart han börjar göra sig start klar....
    Japp, Andersson var det här. Fick totalt blackout när jag en sommardag förra året satt på jobbet (?) och skulle hitta på ett namn. I alla datasystem jag har jobbat med har jag haft PEAND som inloggning så då blev det så nu oxå. Kanske inte sveriges påhittigaste men iallfall. Har önskat flertal gågner att det gick att byta men så är det ju inte ännu för oss vanliga dödliga. Men man vänjer sig...

Linda - Löss är ingen rolig historia och det kliar på mig bara jag läser om det...På Jespers skola vet jag att det dessutom går mask, vilket inte känns vidare bra det heller....Men det var för ganska många veckor sedan så det borde, förhoppnignsvis, var över nu.

Ska snart göra min make sällskap i vår soffa också. Risken finns att tiden försvinner här och då blir det lite galet. Tur att han inte är hemma om dagarna, vänta bara när det blir snöslask och annat ruggigt som gör att man inte vill gå ut. Då får jag nog byta till en skönare kontorsstol.....

Svar på tråden LindeMammor05