• MiaMitisen

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Då var vi inne på del 3 då. Småknoddarna ploppar fram i samma takt som solen, vilket känns helt fantastiskt!!
    Kan det bli mer mysigt??
    Självklart är det bara att hoppa på tråden om man vill det.

När det är dags för del 4 av tråden så har nog de flesta guldklimpar tittat fram! Lycka till!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 11:16
    Vi finns även på Facebook.
    www.facebook.com/group.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 20:07
    Bebislista:
    Hanna: Samuel -05
    Alex 1/2
    Idispidis: Axel 23/2
    LillaC: Noah -05
    Hanna 29/3
    MiniStrumpan: Max 4/4
    Simsarabim: Alicia 5/4
    Tehus: Wilhelm 15/4
    Knuff: Edwin 19/4
    Solima: Isa 11/5
    Emmaojsan: Pojke 12/5 (?)

BF-lista:
    MiaMitisen: Oscar -05
    BF 3/6
    Projekt Lennart: BF 2/7
    AnnaPanna: Hugo -05
    Himla -07
    BF 7/7

Hoppas nu att jag har fått med rätt datum. De som inte står med hittade jag inte.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 22:20
    Hilma ska det självklart vara. Inte Himla...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-15 10:09
    Projekt Lennart har BF 25/6 (fast det var satt till 2/7 från början) faktiskt (och tänker ABSOLUT inte gå över till juli, så det så

• Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3
  • WonderfulWord

japp har varit hos BM igen då och återigen högre blodtryck och protein i urinen så nu är det in till östra på onsdag morgon för att kolla alla möjliga prover antar att de skal kolla ifall man måst sätta igång mig. jag hoppas att Pytte har uppfattat detta och ser till att komma ut själv innan onsdag kl 800.

nu skall jag bara tröstäta hela dagen har bett sambon köpa hem godis och någon ordentlig middag blir det nog inte för jag är sugen på smörgås med kaviar och majonäs och idag är det synd om mig tycker jag...:)

• Petra78

Hej!

Petra heter jag och fyller 31 år snart. Jag fick en liten pojk i februari. Har 3barn innan en pojk och två flickor. Vi ska flytta till Lerum i augusti och det skulle vara trevligt att lära känna några här. Och som oxå är mammalediga.

Ha en trevlig Kväll!!! =)

• Thursday
    MiaMitisen skrev 2009-05-11 14:11:18 följande:
    På torsdag ska jag till Elisabethskolan!!!
    Vad är Elisabethskolan undrar en okunnig?
  • HannaJohansen

Hej!
    Åsa du kan gärna lägga in träffen på Facebook.
    Tack.

• Thursday
    HannaJohansen skrev 2009-05-12 09:26:43 följande:
    Hej! Åsa du kan gärna lägga in träffen på Facebook. Tack.
    Hanna - ska vi ta med oss något imorgon? Lite bröd eller en kaka eller så?
  • Projekt Lennart

Åhhh, vad mysigt ni ska ha det då (inte aaaalls avis). Jag får kontra med att jag bara har 8½ kontorsdagar (och tre kursdagar) kvar - sen slipper ni inte undan mig

Har hört rykten (från Anna på Vattengympan igår) om att Jane har fått en liten Isa GRATTIS Jane!!!! Så roooooligt! Hoppas att allt gick bra och att ni mår bra alla tre.

Kan inte någon uppdatera den där schyssta listan som var i tråd 2 med BF och vilka som är födda? Vore kul.

• WonderfulWord

elisabethskolan är som gidlaskolan. en skola där man lär sig spabehandlingar och dessutom då gör dem för aettganska lågt pris till vanliga människor. grymt trevligt.

• Tehus

Jag har lagt upp fikaträffen imorgon på Facebook nu så gå in där och tala om ifall ni kommer =).

I gruppen på Facebook finns även en tråd där ni kan skriva in BF och födslar, en hel del har redan gjort det. Vore skoj om ni som inte gjort det fyllde på. Kan iofs vara kul att ha det med här också som Caroline påpekade.

Ida: Skickade ett meddelande till dig på Facebook istället.

Och förstås: Grattis Jane! Hoppas allting har gått bra!

Ps. Märks det att jag gillar Facebook? Ds =)

• MiaMitisen

bråkar med internet så det blir inga inlägg idag.... imorgon blir det till att ringa telia....

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3