• MiaMitisen

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Då var vi inne på del 3 då. Småknoddarna ploppar fram i samma takt som solen, vilket känns helt fantastiskt!!
    Kan det bli mer mysigt??
    Självklart är det bara att hoppa på tråden om man vill det.

När det är dags för del 4 av tråden så har nog de flesta guldklimpar tittat fram! Lycka till!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 11:16
    Vi finns även på Facebook.
    www.facebook.com/group.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 20:07
    Bebislista:
    Hanna: Samuel -05
    Alex 1/2
    Idispidis: Axel 23/2
    LillaC: Noah -05
    Hanna 29/3
    MiniStrumpan: Max 4/4
    Simsarabim: Alicia 5/4
    Tehus: Wilhelm 15/4
    Knuff: Edwin 19/4
    Solima: Isa 11/5
    Emmaojsan: Pojke 12/5 (?)

BF-lista:
    MiaMitisen: Oscar -05
    BF 3/6
    Projekt Lennart: BF 2/7
    AnnaPanna: Hugo -05
    Himla -07
    BF 7/7

Hoppas nu att jag har fått med rätt datum. De som inte står med hittade jag inte.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 22:20
    Hilma ska det självklart vara. Inte Himla...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-15 10:09
    Projekt Lennart har BF 25/6 (fast det var satt till 2/7 från början) faktiskt (och tänker ABSOLUT inte gå över till juli, så det så

• Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3
  • MiaMitisen

God morgon. Nu har jag lämnat oscar på dagis, så för mig väntar en filt i soffan, frukost och en film. Idag har jag bestämt mig för att göra absolut ingenting.
    Tar det en annan dag istället.

Idag var det värre än värst att åka ner till Hulan. På våran lilla mysiga 30 väg mötte jag 2 grävmaskiner, 1 dumper och en lastbil. På en sträcka av högst 100 meter.... Plus X antal jobbargubbar såklart... Skönt att dom börjar hos oss om typ 2 år.

Ska bli mysigt med lunch i gott sällskap idag är det är så regningt. Vi ses sen.
    Men först är det frukostmys i soffan.

• MiniStumpan

Ja det blir trevligt idag med lunch. Idag är ja g inte alls så nervös som jag var sist när jag skulle luncha med Max för första gången. Dock tror jag att det kan bli mer gnäll idag då han har blivit ganska gnällig sista dagarna. Tror han är i en tillväxrperiod...igen...för inget annat än bröstet hjälper.

Jag hämtar dig Caroline vid 20 / kvart i tolv beroende på när vi kommer iväg.

• Projekt Lennart

Kanon, kom när du kommer, känn ingen stress om du skulle bli sen, jag kommer stå så bra där jag står

• lillaC

Idag hade jag för en gångs skull tänkt ta bilen för att lämna Noah på förskolan. Precis när vi skulle gå ringer Andreas och säger att han fått med alla bilnycklar till jobbet...
    Fina sonen meddelar då att han ändå ville cykla!

Det blev till att dra på alla regnkläder, flytta över Hannah till vagnen och ge sig ut i rusket. Så fick jag ju lite extra luft och handlat potatis till ikväll!

Så det blir ju riktigt mycket promenerande idag. Till Aludden och sedan förskolan och hem!

Ses om en stund

• Tehus

Vädret och trötthet gör att jag stannar hemma idag. Wilhelm har visserligen varit väldigt snäll i natt, vi la oss vid elva och han vaknade först vid fem och hade inte bajsat så det blev bara amning och omsomning tills vi gick upp vid sju. Men jag röjde väl omkring lite väl mycket igår så jag ligger nog efter lite med sömnen ändå. Hoppas ni får trevligt så kan jag försöka vara med nästa gång istället.

• WonderfulWord

här är tyvär en till som stannar hemma. mår kasst och vädret gör det inte bättre, en promenad i regnet på 30 min är inte min melodi. kan det bero på att jag rände i affärer i 3 timmar igår kanske. känner mig bakfull. om det inte hjälper med frukost o vila får jag väl ta mig i kragen o kolla så allt är ok med mig och mitt höga blodtryck...

• Knuff

Vi gör vår premiärlunch idag.

Vi ses!

• MiaMitisen

kanske dags att hoppa in i duschen..... tiden bara rinner iväg även om man inte gör något.
    Ska ju hinna tanka oxå, och åka förbi alla maskiner...och slänga in en tvätt.

tack och hej! Vi ses om en stund!

• Projekt Lennart

Hej och tack för trevlig lunch! Roligt att träffa er alla och alla små supersöta bebisar (vet inte vad som hänt med mig, brukar inte tycka att bebisar är sååå söta, men det är klart, med så söta mammor måste ju era bebisar såklart vara bra mkt sötare än genomsnittet ).

Emma, vi saknade såklart dig, men såg på FB att du iaf inte var iväg på Östra ännu , förstår om det är tungt att hitta på ngt nu, så nära inpå.

Åsa, såklart att man måste vila upp sig dagen efter sin födelsedag - antar att ni hade stort partaj

WW hoppas att du mår bättre och att det inte är något allvarligt.

• MiaMitisen

Tackar för en trevlig lunch. Kände bara att jag rusade iväg utan att knappt säga hej då. INget med mening...Kände att klockan gick så fort.

Nu har jag i alla fall fått burit in ved, tänt elden, planterat ut påskliljor, tinat kyckling och marinerat den. Så nu ska jag ställa mig och göra jordnötssås och sen ska kycklingen på grilen. Solen kom ju trots allt. Trodde nästan jag skulle få stå ute i regnet.

Ha en mysig kväll.

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3