• MiaMitisen

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Då var vi inne på del 3 då. Småknoddarna ploppar fram i samma takt som solen, vilket känns helt fantastiskt!!
    Kan det bli mer mysigt??
    Självklart är det bara att hoppa på tråden om man vill det.

När det är dags för del 4 av tråden så har nog de flesta guldklimpar tittat fram! Lycka till!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 11:16
    Vi finns även på Facebook.
    www.facebook.com/group.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 20:07
    Bebislista:
    Hanna: Samuel -05
    Alex 1/2
    Idispidis: Axel 23/2
    LillaC: Noah -05
    Hanna 29/3
    MiniStrumpan: Max 4/4
    Simsarabim: Alicia 5/4
    Tehus: Wilhelm 15/4
    Knuff: Edwin 19/4
    Solima: Isa 11/5
    Emmaojsan: Pojke 12/5 (?)

BF-lista:
    MiaMitisen: Oscar -05
    BF 3/6
    Projekt Lennart: BF 2/7
    AnnaPanna: Hugo -05
    Himla -07
    BF 7/7

Hoppas nu att jag har fått med rätt datum. De som inte står med hittade jag inte.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 22:20
    Hilma ska det självklart vara. Inte Himla...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-15 10:09
    Projekt Lennart har BF 25/6 (fast det var satt till 2/7 från början) faktiskt (och tänker ABSOLUT inte gå över till juli, så det så

• Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3
  • MiaMitisen

Hejsan!
    Jag blir hemma idag. Känner att jag måste ta tag i tvätten. Tyvärr...
    Ska se om jag orkar ta tag i ogräset också.
    Hoppas ni fårdet trevligt.

• Annapanna79

Grattis Emma.

Hanna tack för en jätte trevlig fika med en fantastiskt god kaka... Det blev lite stressigt jag glömde bort tiden, men jag hann i tid till förskolan.'

• Tehus

Ja, det var jättetrevligt med fika. Kul att Wilhelm var så nöjd när vi var där.

Vi pratade om att det vore trevligt att ha en telefonlista. De som är intresserade av att vara med på den kan väl skicka ett meddelande till mig (här eller på Facebook) med sitt:

riktiga namn
    namn här på fl
    mailadress
    telefonnummer

så sammanställer jag och skickar ut den på mail sedan.

• WonderfulWord

japp då har man varit hos läkarenoch han tog det hela med ro så högt blodtryck har jag ju inte och dessutom så är det ok med lite protein i urinen. så nu är jag mycket lugnare och kan tänka mig att vänta på att Pytte är redo att komma ut.

dessutom fick vi veta att just nu ligger han på en vikt av 3297 g lite mindre än vad hans kurva säger men helt ok. dessutom är det en felmaginal på 10-15% sa han.

• Projekt Lennart

WW: gott att höra, men vad roligt att de ger en uppskattning av vikt på grammet och att det ändå är en felmarginal på 10-15%, hi, hi.

• HannaJohansen

Mia, skönt att du bara tog hand om tvätten vi var oroliga att du kört vält med cykeln

Anna, vad bra att du hann du måste kört snabbare än 50 utanför Ibis eller? Kan ni fatta varför de ändrade från 70 som det varit i alla år???

Oj nu vaknade Alex igen
    Vi hörs

• MiniStumpan

Grattis Emma till en liten kille. Ska bli kul att höra din historia senare.

Idag har jag och Max hälsat på på mitt jobb. Max fick en massa fina saker och kläder. Var ju nästan så att jag skämdes av att sitta där och få presenter och öppna framför alla. Men det var himla snällt. Inget jag hade räknat med alls.

Nä nu skall jag nog vila lite. Det har gått i ett idag sedan jag gick.
    Men jag har i alla fall vääärldens goaste grabb sovandes på bröstet just nu.

• solima

Hejsan jag är tillbaka igen!
    Hoppas ni hade en trevlig fika hos Hanna, jag ber om ursäkt för att jag missa lämna återbud, Hanna =)
    Jag ser att ryktet spritt sig ... =)
    Japp, vi fick en liten Isa i måndags morse. Hon är 48 cm lång och 2915 gram tung ...
    Förlossningen gick jätte bra! Berättar mer senare. Vi alla mår väldigt bra bortsett från en trött sambo.
    Isa är än så länge en snäll och beskedlig tjej, äter och sover bra. Är trevlig och social (tills hon blir trött och somnar) när folk hälsar på.
    Nu har vi även hämtat vår barnvagn så jag är gärna oxå med och promenerar.

GRATTIS EMMA !!

Ha de gott!

Kram Jane

• Projekt Lennart

Åh så skönt att höra att allt har gått bra!

Kram till dig Jane!

• Thursday

Projekt Lennart skrev 2009-05-13 19:23:05 följande:

Åh så skönt att höra att allt har gått bra! Kram till dig Jane!
    Ska inte du jobba klart och gå hem istället?
Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3