• MiaMitisen

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Då var vi inne på del 3 då. Småknoddarna ploppar fram i samma takt som solen, vilket känns helt fantastiskt!!
    Kan det bli mer mysigt??
    Självklart är det bara att hoppa på tråden om man vill det.

När det är dags för del 4 av tråden så har nog de flesta guldklimpar tittat fram! Lycka till!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 11:16
    Vi finns även på Facebook.
    www.facebook.com/group.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 20:07
    Bebislista:
    Hanna: Samuel -05
    Alex 1/2
    Idispidis: Axel 23/2
    LillaC: Noah -05
    Hanna 29/3
    MiniStrumpan: Max 4/4
    Simsarabim: Alicia 5/4
    Tehus: Wilhelm 15/4
    Knuff: Edwin 19/4
    Solima: Isa 11/5
    Emmaojsan: Pojke 12/5 (?)

BF-lista:
    MiaMitisen: Oscar -05
    BF 3/6
    Projekt Lennart: BF 2/7
    AnnaPanna: Hugo -05
    Himla -07
    BF 7/7

Hoppas nu att jag har fått med rätt datum. De som inte står med hittade jag inte.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 22:20
    Hilma ska det självklart vara. Inte Himla...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-15 10:09
    Projekt Lennart har BF 25/6 (fast det var satt till 2/7 från början) faktiskt (och tänker ABSOLUT inte gå över till juli, så det så

• Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3
  • Tehus

Jag har fått in en del info till telefonlistan (se tidigare inlägg ovan). Ett par av er har även skrivit sin gatuadress, den kanske kan vara bra att ha. De som vill kan ju skicka in den också så lägger jag till den i listan med.

• MiaMitisen

Hanna: ingen fara. =) Jag tog faktiskt inte ens tvätten. Det blev till att gräva upp döda och snustorra tujor istället.
    Vilket jäkla pill med allt ogräs som tränger sig in imellan. Men det blir fint sen när det är klart.

Jane: härligt att höra att allt har gått bra. Grattis igen! Gud vad jag längtar!

Hoppas det blir många promenader sedan så man kan bli av med alla kilon man har lagt på sig. Är uppe på 15kg nu. Men som tur är så är det ju mest vätska. Ser ut som en val nu för tiden.
    Var hos BM igår. Allt såg jättebra ut. Skönt det.
    Nu ska jag snart se på rent hus, så jag kan få tycka att mitt är helt okej. Ska hänga lite tvätt också.

Imorgon blir det fotvård på Elisabethskolan. Oscar ska gå på stan med sin morfar och äta glass under tiden. Hoppas bara att vädret är okej.

Hick hick.... Tjipp och hej!

• Annapanna79

Mia hon heter Hilma och inte Himla

Hanna nej jag körde faktiskt inte för fort det tog 12 minuter att köra så jag blev 2 min sen men det gjorde nog inget de är inte speciellt noga med tiden..
    Tack igen för den trevliga fikan!

Nu är det Greys...

• MiaMitisen

Anna: ojdå... sorry. Var för snabb i skrivandet...

• Projekt Lennart
    Ska inte du jobba klart och gå hem istället?
    Åh, Ida, du är så klok och jag är en sådan tok... Hörde ryktas om att du var inne och lunchade i stan i veckan och att Axel skötte sig utmärkt
  • Projekt Lennart

... och Projekt Lennart har BF 25/6 (fast det var satt till 2/7 från början) faktiskt (och tänker ABSOLUT inte gå över till juli, så det så ).

Ser att det kommer bli tätt mellan 1-årskalasen nästa vår, he, he.

Nu har jag bara 7 kontorsdagar och 3 kursdagar kvar. Känns lite kluvet, det ska bli skönt att slippa sitta hela dagarna för det värker i ryggen om jag sitter skönt med magen och magen kläms ihop om jag har skön ställning för ryggen, men samtidigt känns det faktiskt tråkigt att inte kunna vara med i de roliga ärenden som kommer in nu. Trodde aldrig att det skulle kännas så dystert - gillar nog mitt jobb väldigt mycket trots allt...

• Knuff

Caroline... när parveln väl dykt upp kommer jobbet kännas mindre viktigt och du behöver inte sitta vid datorn 07:35, du har annat att göra då för övrigt känns alla dagar som kursdagar... men kul!!!!

• Annapanna79

Nu ska jag åka in till jobbet en sväng och bjuda på lite fika, gick ju bara hem en dag så jag får väl säga hejdå lite bättre

Sen ska jag på gravidmassage, det ska bli väldigt skönt att slappna av i 40min. Kom på att en av mina svägerskor håller på med sånt här i Lerum också så det är inte så långt att åka.

Ha en härlig dag i regnet.

• Tehus

Angående telefonlistan igen:

Några av er har glömt skriva sin mailadress, det blir svårt att skicka listan till er då =)

En del har skrivit BF och när deras barn är födda, vill ni så kan jag givetvis lägga till det också. De som redan skicat in kan ju bara komplettera med det då.

Något annat ni vill ha med?

• MiniStumpan

Vad kul då var det bara 3 bebisar kvar ju. Och visst blir det många 1 årskalas nästa vår men det är ju ändå ganska bra spridning.

Det har ju enligt listan fötts 6 killar och 3 tjejer. Och så vet vi ju att Caroline har en Lennart i magen. Så Mia och Hanna, oddsen säger att ni får flickor
    Blir spännande att se hur fördelningen blir.

Idag har jag inget planerat. Skönt på ett sätt men det innebär ju att jag blir så slö så vi sitter ju fortfarande i soffan med täcket och myser. Jag, Max och hunden. Skall försöka ta mig till ICA åtminstonde så att jag kan laga lite mat idag. Tänkte göra en laxsoppa. Mmm

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3