• MiaMitisen

VårBebisar i Lerum -09 Del 3

Då var vi inne på del 3 då. Småknoddarna ploppar fram i samma takt som solen, vilket känns helt fantastiskt!!
    Kan det bli mer mysigt??
    Självklart är det bara att hoppa på tråden om man vill det.

När det är dags för del 4 av tråden så har nog de flesta guldklimpar tittat fram! Lycka till!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-06 11:16
    Vi finns även på Facebook.
    www.facebook.com/group.php

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 20:07
    Bebislista:
    Hanna: Samuel -05
    Alex 1/2
    Idispidis: Axel 23/2
    LillaC: Noah -05
    Hanna 29/3
    MiniStrumpan: Max 4/4
    Simsarabim: Alicia 5/4
    Tehus: Wilhelm 15/4
    Knuff: Edwin 19/4
    Solima: Isa 11/5
    Emmaojsan: Pojke 12/5 (?)

BF-lista:
    MiaMitisen: Oscar -05
    BF 3/6
    Projekt Lennart: BF 2/7
    AnnaPanna: Hugo -05
    Himla -07
    BF 7/7

Hoppas nu att jag har fått med rätt datum. De som inte står med hittade jag inte.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-13 22:20
    Hilma ska det självklart vara. Inte Himla...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-15 10:09
    Projekt Lennart har BF 25/6 (fast det var satt till 2/7 från början) faktiskt (och tänker ABSOLUT inte gå över till juli, så det så

• Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3
  • Knuff

mmm frukostmacka..... vi tog sovmorgon igen och vaknade halv elva... oj så sent men så skönt...
    Dagens stora projekt blir nog en promenad. Härligt att inte behöva stressa!

Finns det planer på en träff i veckan? Mitt förslag är tisdag eller onsdag sen har Johan ledigt och vill leka med pyret.

• Thursday

Jag står nog över i veckan, ska göra lite ärenden imorgon och på onsdag är det vaccination på eftermiddagen så då vill jag slippa alla kompromisser med mat och sömn innan dess. Men ni kanske har lust att komma hit en sväng i nästa vecka? Måndag kan jag inte, men någon annan dag?

• simsarabim

Sara jag ses gärna på onsdag, har hunden hemma imorgon och måste ta lååångpromenad då!
    Emma - du är en hjälte!..jag tyckte minegen förlossning var för j-vlig, din låter än värre!hoppas det känns bra nu iaf!

• cbm

Projekt Lennart: Innan min förlossning var jag helt emot EDA, hade liksom bestämt mig att den inte var bra. När jag efter 7 timmar med lustgas kände att jag aldrig skulle orka krysta ut henne om jag inte fick chansen att vila, fick jag EDA. Det var som en dröm! Det e det bästa som hänt Sverige=) Jag rekommenderar den starkt! Min förlossning e absolut det coolaste jag vart med om!

Sara och sara: Jag träffas gärna onsdag oxå!

• Knuff

Marie och Sara, onsdag låter som en bra dag att träffas!

Håller med om att EDA är en kanongrej!! Efter 11 timmars värkar med värkvila på max 1 minut, vanligtvis ca 15 sekunder så var det skönt att ta det lugnt. Jag fick värkstimulerand dropp när de satte EDA och sen sov jag ganska mycket på natten. Så jag gillar EDA.

• Tehus

Jag träffas gärna på onsdag om det är på promenadavstånd. Om vi inte blir så många kanske vi kan vara här (om vi hinner dammsuga). Det ska visst bli trist väder på onsdag enligt smhi.

Jag har skickat ut telefonlistan nu så kolla mailen, ni som har skrivit att ni vill vara med på den. Hör av er om ni inte fått den.

Nu är det dags för en promenad här.

• cbm

Jag har bil så jag kan ta mig till Lerum, skriv bara här vart vi ska vara på onsdag så kommer jag dit=)

Vad roligt att få se er och era bebisar=)

• Projekt Lennart

Tack för era svar om EDA! Good to know!

Snart, snart, snart kan jag också vara med och fika på vardagar...

//4 kontorsdagar och 3 kursdagar kvar

• WonderfulWord

har suttit med värkar på 5 min nu i ca 6 timmar o jag sov inget inatt för då hade jag oregelbundna sd. är trött nu men vill inte åka in o höra att man bara öppnat sig lite granna...

• MiaMitisen

Lycka till WW! Låter spännande.

Svar på tråden VårBebisar i Lerum -09 Del 3