• Kaka76

Hoppas Hoppas

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:27
    Tråden går ut fortsättningen finns på
    www.familjeliv.se/forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:29
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:31
    Gå in på den sista adressen.Missade stort F på den första.

• Svar på tråden Hoppas Hoppas
  • Irma1

Cemali: Hur gick det i fredags med Nupp testet?? Gud så underbart att få se det lilla pyret i magen..

Plockhönan: Vad jobbigt det där med din syster men håll ut som heja06 skriver..

• lisjau

Håll upp plockhörnan! Du fixar detta!!!

*styrkekram*

• läslusen

lisjau: Jag hoppas att du inte har ont längre? För då ska du nog kolla upp det.

plockhönan: Det låter minst sagt tufft för dig nu. Det är svårt att behöva hålla inne med sånt man vill och behöver prata om.

Irma1: Det gick jättebra! Egentligen behöver man inte göra Nupp-test när det gäller äd för donatorn är ju yngre, men jag ville göra det ändå. Jag är rätt bra orolig över allt ändå. Så skönt att få se bebisen på stor Tv-skärm med. Nu känns det verkligen verkligt! Gulligt av dig att hålla koll

• Bette

Cemali: Fick du ut någon bild, några bilder. Jag ska be de om det på tisdag när jag gör NUPP ultraljudet, det ska bli spännande. Min man kan tyvärr inte hänga med så jag drar med mig mamma dit. Gör de ultraljud på magen eller är det vaginalt?

Bette

• läslusen

Bette: Ja, jag frågade om bild och det var inga problem, fast det syntes mycket bättre på tv-skärmen. Bebisen rörde sig en hel del så det blev en lite suddig bild. Ultraljudet gjordes på magen. Jag har fått se det lilla pyret två gånger den här veckan. Min sambo hade svårt att komma ifrån två gånger på veckan så han var med när vi var på vul tidigare i veckan på IVF mottagningen och jag gick själv till NUPP testet. Så här i efterhand och eftersom det gick så bra hade det varit roligare för honom att vara med på det ultraljudet för man fick se bebisen mycket längre och tydligare. Men vi har bildbevis och rent konkret börjar dessutom magen visa upp sig.

Ska du nu kommande tisdag eller nästa tisdag? Skönt att din mamma kan följa med dig. Lycka till!

• Bette

Cemali: Jag ska iväg imorgon på Nupp ultraljudet, jag ska också be om bild. Vad bra att de gör ultraljudet på magen istället för vaginalt. Det ska bli kul att se den lilla busen igen.

Bette

• läslusen

Bette: hoppas allt gått bra idag!?

• Kaka76

Heja06: Håller alla mina tummar å tår att du får ett PLUS!!!! Du har väl testdag snart om jag inte minns fel.

Kram Karin

Svar på tråden Hoppas Hoppas