• Kaka76

Hoppas Hoppas

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:27
    Tråden går ut fortsättningen finns på
    www.familjeliv.se/forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:29
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:31
    Gå in på den sista adressen.Missade stort F på den första.

• Svar på tråden Hoppas Hoppas
  • läslusen

Plockhönan: oj, vad det händer mycket för din del nu! Lycka till med behandling och hus!

Irma1 och lisjau: Bra att ni fått preliminärtider. Det underlättar kanske lite att ha ett lite mer konkret datum att se fram emot.

• Bette

Plockhönan: Vad kul att höra att det rullar på för dig, att det snart blir behandling.

Ha det gott

Bette

• lisjau

Har också ont i magen idag Irma. Men skönt att få ut allt så man kan se fram emot semester och liknande. Hur känns det idag? Det är la helt okej men jobbigt att se alla tjocka magar.

Hoppas allt är bra med er andra också!!!

• läslusen

Bette: Jag läste det du skrev i en annan tråd om att du skulle göra NUPP/KUBB den 2 juni. Jag var och träffade läkaren på spec.mödravården och då frågade jag om man fick göra sådant test och då sa han att då får vi skynda på så jag fick snabbt ta blodprov och gör NUPP/KUBB redan nu på fredag. Det var väl en farlig tur att jag kom mig för att fråga, för jag visste inte att det bara gjordes inom en viss tid. Idag var vi annars och gjorde vul på IVF-mottagningen och fick se vår bebis som visade sig vara en sprallig filur, med tydliga anletsdrag. Det såg ut som han/hon vinkade till oss. Vi fick ingen bild eller så men det kändes som femöringen verkligen trillade ner att jag faktiskt är gravid.

• Bette

Cemal: Vad härligt att se den lilla filuren. Jag får se vår lilla filur på tisdag nästa vecka, det ska bli mysigt. Har du trappat ned dina mediciner? Jag har trappat ned alla mediciner nu förutom kortisonet.

Bette

• lisjau

Bette och cemali!

Helt fantastiskt för er mina vänner! Vi får hoppas jag får uppleva det i höst kanske? efter andra försöket.

Idag fick jag en rejel blödning som visade sig vara slemhinnan som byggts upp. Någon av er andra som varit med om samma sak efter ett försök som inte lyckats? Man riktigt såg att det var en hinna. Blev jätte rädd. När jag annars har mens blir det ju inte alls samma sak.

• läslusen

Bette: oh, vad du måste längta efter tisdag nu! Jag trappade ner mina mediciner tidigare än vad du gjorde då för jag gjorde det kontinuerligt och sen förra veckan har jag inte ätit någon medicin.

lisjau: Jag håller tummarna allt vad jag bara kan!!! Denna "hoppas. hoppas /äd-tråd" ska bli en riktigt turtråd för oss alla!
    Jag har aldrig varit med om något återförande förut, men jag byggde upp slemhinnan inför den omgången då vi var donatorpar 2. När jag slutade med medicinerna, då det inte blev några ägg till oss, var det ungefär som du beskriver.

• lisjau

cemail. Ok. ja jag blev lite rädd först. Såg otäckt ut. Hade jätte ont också. Ja, "hoppas hoppas tråden" MÅSTE vara en riktigt turtråd. Jag längtar till aug då vi sätter igång igen, men först ska vi ha en underbar semester.

Nu ska jag ut i solen igen
    Kram på er och en fortsatt trevlig Lördag

• Plockhönan

Hej...
    Hoppas det går bra för er...

Jag har det lite tufft nu.... jag och min lillasyster pratar inte med varandra just nu. Det är alldeles för laddat. Jag blir så ledsen när hon pratar om vilken mardröm hon genomlider p g a detta och hon blir arg när jag blir ledsen.

Svårt....

Kram

• heja06

Plockhönan: Jättetråkigt att det har blivit jobbigt...håll ut!!!! Kram

Svar på tråden Hoppas Hoppas