• Kaka76

Hoppas Hoppas

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:27
    Tråden går ut fortsättningen finns på
    www.familjeliv.se/forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:29
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:31
    Gå in på den sista adressen.Missade stort F på den första.

• Svar på tråden Hoppas Hoppas
  • Bette
    Plockhönan skrev 2009-06-20 20:41:44 följande:
    Tack allihop!! Men blev plötsligt orolig för att testa minus på dag 18 - på Måndag.... men det är väl omöjligt att det skulle visa falskt alarm på dag 14 när jag inte ens har tagit några ägglossningssprutor eller sprutor.... bara vaggisar och progynol.... Kramar!!
    Hej, jag tror inte heller att du behöver vara orolig, du har ju bara tagit de vanliga hormonerna som man skall ta. Det kommer att gå bra{#lang_emotions_flower}
  • Hinos

Imorgon ska vi göra vårt första ultraljud för att se om sprutan har gjort verkan... så nu gäller det bara att hoppas!! Sen ska man väl äta piller och hoppas man mår bra av dem
    Carina

• Hinos

Nu är ultraljudet avklarat och imorgon börjar medicineringen...

• trebarsmamma

vadspännande att läsa hela tråden, jag satt från början och har hållt tummarna för er, jag funderar själv på att donera lite ägg,

• läslusen

Hinos: då har du börjat medicinering idag!? Skönt att komma igång.
    trebarnsmamma: Tack för tummarna, roligt att du följer oss och att du funderar på att donera ägg!

• Plockhönan

Hej.

Jag har gått i ett lyckorus i en vecka nu efter jag plussade förra fredagen... och i morses blödde jag lite: rosa, bruna flytningar kan man säga....

Min sambo är säker på att sköterskan sa att det är vanligt att få lite blödningar vid donation.... sa dom det till er?

Jag är i alla fall jätteorolig. Har inte blött blod - men ändå. Det känns i magen som innan man börjar blöda innan BIM...

Usch... kunde det inte bara gått smärtfritt nu?

Kram

• Bette
    Plockhönan skrev 2009-06-26 13:55:26 följande:
    Hej. Jag har gått i ett lyckorus i en vecka nu efter jag plussade förra fredagen... och i morses blödde jag lite: rosa, bruna flytningar kan man säga.... Min sambo är säker på att sköterskan sa att det är vanligt att få lite blödningar vid donation.... sa dom det till er? Jag är i alla fall jätteorolig. Har inte blött blod - men ändå. Det känns i magen som innan man börjar blöda innan BIM... Usch... kunde det inte bara gått smärtfritt nu? Kram
    Du behöver inte vara orolig, man kan ha små spottings i början på en graviditet utan att det är någon fara. Gör ett VUL om du känner dig orolig. Bara det inte forsar ut blod så är det ingen fara tror jag.

Kram

Bette
  • Plockhönan

Hej...

Nu e jag lugn igen.... hade bara ett par rosa/ bruna flytningar och sen gick det över... så nu e jag glad igen.

Det var nog ingen fara...

Kramis

• heja06

hej. Jag har varit borta från dator mkt, så jag vill bara flagga att jag håller mig uppdaterad här i tråden, även om jaginte just nu skriver så mkt. Jag väntar mens i dagarna, men pga av sommaruppehåll så kommer jag inte starta medicinering förrän nästa ggn. Har prel tid på SU v 35-36 för ny insättning. Jättekram till er alla!!!

Svar på tråden Hoppas Hoppas