• Kaka76

Hoppas Hoppas

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:27
    Tråden går ut fortsättningen finns på
    www.familjeliv.se/forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:29
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:31
    Gå in på den sista adressen.Missade stort F på den första.

• Svar på tråden Hoppas Hoppas
  • Bette

Hinos: välkommen hit säger jag också. AVA kliniken i Riga är jättebra, jag har varit där.

Bette

• Hinos

Vi fick ett bra bemötande i Riga och det känns bra, men nu vill man att det ska vara den 20 juli, gillar inte att det ska ta så mycket tid innan man väl får åka dit. Fick ni också betala era ultraljud i Sverige själv? Vad kostade?

• Irma1

Plockhönan: Så spännande.. Nu ska jag hålla tummarna för dig..

Hinos: Välkommen hit..

Nu har man kommit hem från bröllopet i helgen o det fanns bara en bebis där på 3 mån o gissa vem som satt bredvid!! jätte söt men också väldigt jobbigt för mig.. Fick ju sitta där hela middagen o vara trevlig.. men det blev lite lättare sen när middagen va slut o man började röra lite på sig.. Jag kräks snart på den här ovissheten om det kommer att kunna bli något.. Ha det så bra alla..

Kramar!!

• Plockhönan

Hej...
    Ruvdag 5.... eller 6 - eller hur räknar man? Räknar man samma dag som ET också?
    Det är spännande alltså men blandat med ångest... jag vill verkligen att det ska fungera nu...
    Kram

• Hinos

Jag har fått min första spruta, den som ska göra att man inte får ägglossning... tror jag! Har ni några erfarenheter om hur man mår?? Ska det kännas något i kroppen? Jag känner inget direkt och är orolig för att det inte gör någon nytta!!
    Carina

• lisjau

välkommen Hinos =)
    Heja ploclhönan, ruva på och tänk positivt. Här sitter jag och smuttar på lite vin och har tittat på talang. Jag är hur trött som helst så jag tror jag snart ska lägga mig

• Bette

Hinos: Man känner inte något speciellt egentligen de första dagarna, sedan så fick jag känsligare bröstvårtor och så där, jag svettades väl lite mer också. Ta det bara lugnt, den gör nytta.

Bette

• Plockhönan

ok - ruvdag 9 nu då..... det går ganska snabbt.

Jag spydde faktiskt igår... men jag tror att det var att jag vräkt i mig chips... mycket chips....

Men alla som vet om detta - har gjort mig väldigt hispig - jag kopplade inte mitt lilla kräkutfall som nått symtom som alla andra verkade göra.....

Men man kan väl inte kräkas på ruvdag 8?

Men tänk om...

Kramisar

Svar på tråden Hoppas Hoppas