• Kaka76

Hoppas Hoppas

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:27
    Tråden går ut fortsättningen finns på
    www.familjeliv.se/forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:29
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:31
    Gå in på den sista adressen.Missade stort F på den första.

• Svar på tråden Hoppas Hoppas
  • Irma1

Har nu pratat med SU o skulle planera in en insättning i vecka 33 men eftersom jag har haft en cysta som ställt till det innan så måste dom kunna ta ett nedregleringsprov o det hinner dom inte göra innan eftersom dom har sommarstängt så det blir för tätt innan vecka 33.. Har ju semester i aug så det kan vara skönt o njuta av den o inte behöva in på SU o ta prover så vi bestämde att jag skulle ringa i vecka 33 o så skulle vi planera in ett nytt försök om den lilla eskimån klar sig.. Annars är det bara att vänta in en ny donator..

Kram på er alla från en som har grymt ont i magen men skönt o få ut det..

• lisjau

Hej Irma
    Ringde också su idag. Sa samma sak till mig Charlotte. Är det negativt så är det. Men jag känner att jag fått så lite info om just hormonernas påverkan och så. Jag ska sluta med alla hormoner idag och sen får vi se när blödningen kommer om den inte kommit just. Har haft ont idag och fick flytning. Vi får se. Vi ska också testa igen i aug. Vi har ju fyra kvar så vi får hoppas nån klarar upptiningen.

Är rätt less idag faktiskt. Trodde ockå att om embryot inte fasnat kommer ut med blödning. Jaja..

Tänker på mina eskimåer i frysen och hoppas dom mår bra. Nästa gång så, start i aug.

*Stor styrkekram från mig*

• Plockhönan

Hej.

Vi forsätter behandlingen... jag är så glad men så slut...

Detta var nog det värsta jag varit med om - i hela mitt liv. Trodde faktiskt jag skulle hamna på kokkohuset...

Men torsdag blir det ultraljud för båda och planerat ÄP Månd, Tis eller senast Onsdag...

Kramar

• Irma1

Plockhönan: vad skönt att ni får fortsätta behandlingen..

• lisjau

guud så skönt plockhörnan. Nu håller vi alla tummarn vi kan.

kram

• Plockhönan

Jag e så glad.... behandlingen forsätter - vi skriver kontrakt på ett litet hus imorgon...

Jag skickar lite peppning till er alla.

Kram

• heja06

Plockhönan: härligt att det gick vägen med behandlingen. oså hus på det..Ni har en härlig tid framför er. kram

• läslusen

Irma1:

Jag åt också progynon för att bygga upp slemhinnan. Akupunktur kan hjälpa till, om inte annat var det väldigt avslappnande. Jag gick på behandling, kinesisk akupunktur, nästan en gång i veckan i ett års tid (innan jag började med provera och progynon) och jag fick faktiskt mensblödning de första två månaderna. För mig var det ett bra tecken. Det sätter igång blodcirkulationen bland annat. Dessvärre fortsatte det inte så jag vet inte vad orsaken var egentligen (nybörjartur?) men ibland kan tro försätta berg. Man skulle lägga om kost också och dricka örtteer. Jag slutade efter ett år för det kändes lite för dyrt i längden.

Svar på tråden Hoppas Hoppas