• Kaka76

Hoppas Hoppas

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:27
    Tråden går ut fortsättningen finns på
    www.familjeliv.se/forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:29
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:31
    Gå in på den sista adressen.Missade stort F på den första.

• Svar på tråden Hoppas Hoppas
  • Irma1

Lisjau: God natt på dig..

I morgon ska vi iväg på en liten tripp i helgen.. Ska på bröllop på lördag
    Det ska bli kul.. Lite annat o tänka på.. Hoppaas inte det är för många som är gravida bara är ju lite känslig nu.. Får försöka att hitta på lite skoj i sommar o undvika gravida vänner.. Även fast jag är jätte glad för deras skull så känner jag mig hemsk när jag känner att jag inte orkar o träffa dom.. Varför känns det så här Ja ja nu ska jag ha kul i helgen o dricka någon go drink kanske.. Får se fram mot att det blir en solig o varm sommar..

• Plockhönan

Hej.

Heja: vad ledsamt. Tänkte just på dig när vi åkte hem från Sahlgrenska... undrade hur det har gått.... Men i höst kanske allt vänder... man är utvilad efter sommaren...

I onsdags gjorde vi ÄP - och min lillasyster va jätteduktig. Idag fick vi tillbaka ett toppembryo och fem till frysen!! Jag blev så glad så jag skrattade högt innan de satte tillbaka....

Det känns som vi äntligen får en ärlig chans att få bli gravida. NU e jag ruvare.... trodde aldrig jag skulle bli det igen!

Tusen kramar till er!

• heja06

Plockhönan: Underbara nyheter!!!! Jag håller alla tummar för er nu. Jag lånar dina till hösten . Kram

• Kaka76

Heja06: Neeej Vi får ta nya tag du och jag efter sommaren när vi är utvilade å frächa Tänker på dig många styrkekramar till dig!!!

Plockhönan: Härliga nyheter!! Håller mina tummar att det ska gå hela vägen!!

Ha en underbar helg allihopa!!

• läslusen

Plockhönan: Grattis! Jag håller tummarna

Jag hälsar också trevlig helg till er alla!

• Bette

Plockhönan: Hoppas att ruvandet leder till bebbe, när har du testdag?

Bette

• lisjau

plockhönan Ohh, grattis! Håller alla tummar. Jag hoppas vara ruvare vid vcka 35-36. Men ser inte fram emot ny medecinering. Mådde skit av sprayen som jag tydligen måst ta igen. suck suck.

Ha en underbar Lördag Irma och ja, ta en drink för mig också.

KRAM

• Plockhönan

Bette: Jag har testdag efter midsommarhelgen.... måndagen eller tisdagen tror jag...
    Tack för alla lyckönskningar! Så glad att ni finns.
    Kram

• Hinos

Hej!
    Jag ska också bli en ruvare i mitten av juli. Fick en injektion idag så vi är på gång... Håller till på AVA kliniken i Riga och det är vårt första försök. Jag är för gammal så de ville inte ens göra en vanlig IVF på mig.
    Carina

Svar på tråden Hoppas Hoppas