• Kaka76

Hoppas Hoppas

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:27
    Tråden går ut fortsättningen finns på
    www.familjeliv.se/forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:29
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:31
    Gå in på den sista adressen.Missade stort F på den första.

• Svar på tråden Hoppas Hoppas
  • Bette

Hej Cemali och Ilsjau: Ultraljudet gick jättebra idag. Bebben har växt precis som den ska och allt såg bara bra ut. Risken för downs syndrom 1/ på över 20000 så det var ju super det.

Bette

• heja06

Kaka76: Tack, men jag har inga stora förhoppningar...testade minus dag 14, men har hört att det kan vända... Men va jobbigt det är att fortsätta med vaggisar nu... Så vi får väl boka in oss till hösten och göra ett sista försök, tror inte jag orkar hoppas mer än så. kramis

• Bette

Varför inte prova utomlands annars, jag har fått uppfattningen att de kan lite mer på kliniker utomlands på grund av att de hållt på med ÄD där mycket längre, man får andra typer av mediciner och man tar de under en längre tid och så vidare.

Bette

• Kaka76

Heja06: Förstår att det känns tungt , men hoppet finns ju fortfarande!! Och jag håller mina tummar ska du veta

Bette: Roligt att höra att allt rullar på bra för din del
    Inte för att vara nyfiken men vad har ni fått betala för era försök i Riga?? Vi funderar på att åka dit om vi inte skulle lyckas med nå`t av våra två försök vi har kvar.

Kramar Karin

• Irma1

Heja06: Jag håller tummarna stenhårt på att det blir ett plus dag 18.. Massa kramar..

• läslusen

heja 06: Jag håller tummarna för att det vänder. Dag 18 ska vara ett säkrare testdatum.

Bette: Vad skönt att det gick bra!

• heja06

Hej. Jag testade minus, så medicinering har upphört. Får testa 1ggn til efter sommaren. Kramis

• läslusen
    heja06 skrev 2009-06-04 20:02:23 följande:
    Hej. Jag testade minus, så medicinering har upphört. Får testa 1ggn til efter sommaren. Kramis
    Nej, vad ledsamt!!! Jag förstår att det känns tungt nu. Många styrkekramar till dig!
  • lisjau

cemali, guud så mysigt. Härligt att höra!
    heja 06, kämpa vidare, vi fixar detta!!

Godnatt kram

• Irma1

Heja06: Neej va tråkigt.. Massa styrkekramar.. Tänker på dig..

Svar på tråden Hoppas Hoppas