• Kaka76

Hoppas Hoppas

Har gjort mitt första FET med hjälp av äggdonation på Sahlgrenska i veckan!
    Fler som gjort detta?? Kanske kan vi följas åt....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:27
    Tråden går ut fortsättningen finns på
    www.familjeliv.se/forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:29
    www.familjeliv.se/Forum-7-147/m45479697.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-10 23:31
    Gå in på den sista adressen.Missade stort F på den första.

• Svar på tråden Hoppas Hoppas
  • Plockhönan

Heja!! Grattis till ruvningen. NU är det bara att vänta..
    Kram

• läslusen

Grattis heja06!!!

Bette: då har vi ju precis samma datum, förutom att jag hade testdag först den 5:e. Jag var idag och skrev in mig på Spec.mödravården, men jag ska bara gå där inte på vanliga mödravården. Jag ska tillbaks till Sahlgrenska för ultraljud nästa vecka. Nupp/Kub-test har jag inte hört om än. Det kanske man måste ta upp själv?

• Irma1

Cemali: Jag tror att man får betala Nupp test själv.. har 2 st vänner som gjort det o det kosta 1800.. vet inte om man kan få det genom landstinget.. Var det på Östra sjukhuset på Spec mödravården du skrev in dig då?? Min kusin Sommar jobbar där
    Ha en bra dag....

• Bette

Irma1: Hoppas att du plussar på lördag, tänker på dig, klart du kan testa en dag tidigare det gör nog ingenting.

Många kramar

Bette

• läslusen
    Irma1 skrev 2009-05-20 11:29:54 följande:
    Cemali: Jag tror att man får betala Nupp test själv.. har 2 st vänner som gjort det o det kosta 1800.. vet inte om man kan få det genom landstinget.. Var det på Östra sjukhuset på Spec mödravården du skrev in dig då?? Min kusin Sommar jobbar där Ha en bra dag....
    Jo, det var på Östras spec mödravård. De var jättetrevliga
  • Irma1

Bette: Tack så mycket..

Är det någon här som har kännt lite som mensvärk emellanåt inte jätte ont men det känns några gånger under dagen...

Cemali: Om jag någon gång får komma in i vecka 12 o ska skriva in mig på östra så hade det varit kul om min kusin jobbar då för hon vet inget om mig eller hon vet ju att vi står i kö men inte att vi har kommit fram så det ska bli spännande..

Kram på er...

• läslusen

Irma1: Det är nog växtvärk ska du se! Jag har känt som mensvärk/ molvärk sedan tidigt. Vilken överraskning det kommer bli för din kusin!
    Nu är testdag nära!!! Lycka till!!!

• Irma1

Testade minus idag Är så ledsen...

• Irma1

Heja06: Slutade du med vagiatorier o progynon samma dag som du testade minus?? Jag antar att man ska göra det men dom nämnde inget om det till mig..

• heja06

Irma1: NEEJ va tråkigt! Så skulle det ju inte vara... kramis.
    Ja, du ska sluta tvärt med allt, så kommer mens inom ca 2dagar..

Svar på tråden Hoppas Hoppas