Anna83 m Juline och Vincent skrev 2009-06-21 20:19:26 följande:
thj:Tack så hemskt mycket för ditt
svar.Nu känner jag en liten lättnad.Vad ska jag göra för att få träffa honom?Måste jag ha en remiss från vårdcentralen?Jag har juh inte tagit några nya prover som bevisar att jag lider av Hypotyreos.Hade det i mitten av December.Jag mådde skit rent ut sagt.Men jag blev aldrig behandlad utan fick gå och må dåligt för att se om det gick över av sig själv.Enligt läkaren så va proverna bra igen i Mars.Men jag börjar känna av det í
gen.Trött,hängig,fryser och svettas om vartannat.Ingen sexlust,konstant förstoppad sen snart 2 månader tillbaka,pip i öronen klåda och torra ögon.....Låter det som Hypotyreos?Eller inbillar jag mig bara?
Anna83 m Juline och Vincent skrev 2009-06-22 19:39:54 följande:Jág fick komma till läkaren idag.Han sa inte nått speciellt utan ville vänta och se vad proverna visar.Han ska ringa mig på onsdag och berätta vad proverna visade.Han ville att jag skulle komma tillbaka till vårdcentralen men jag jobbar då.Jag är orolig för båda svaren.Vad händer om det visar sig att jag har en Hypotyreos?Visar inte proverna
nånting.Ja,vad är det då för fel på mig....
Förlåt min vän
Såg inte att du skrivet till mig,vad bra att du fått tid och provtagning nu.
Jag har så himla svårt att komma ihåg om jag har hypo eller hyper

får ju skäms men jag har överproduktion när jag är som värst är jag varm jätte varm men kan frysa på samma gång,svettas pulsen är hög minnet är jättedåligt orkeslös och håglös
irretation i ögonen mår allmänt blä

Nu är jag som i en dröm mår toppen!
har ju Ulf och började min behandling 8maj och det är först nu eller i tisdags förra veckan mitt vände.Det sa bara PANG så kände jag mig bättre
Vet inte hur det går tillväga om inte dina prover visar att det är hypo,för mina visa tydligt att det var giftstruma,tycker i det fallet att du ringer till motala lasarett och ber att bli inkopplad till endron,de har teletid mellan 8-10 vardagar be helst att få en tid till Ulf rosenqvist han är superbra och överläkare där..
Fick brev från han igår,han skriver till och med lite personligt inte bara så där som de måste..Förstår hur du mår nu

hoppas du får hjälp fort så du blir pigg snabbare!
Lycka till!