• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Missy M

När min man är "manlig" dvs tar tag i saker och styr upp saker i vardagslivet.

• Anonym (kåtis)

Just nu går jag igång på allt min dejt gör! Han är så sexig hela han, dessutom är han välutrustad
    Nåt som får det att pirra till lite extra är att höra hans upphetsade andetag vid mitt öra och att få känna hans hårda lem mot min kropp innan vi hunnit få av oss kläderna. Det gör mig kåt och förväntansfull.

Fy, varför skulle jag börja tänka på detta, nu måste jag ju ringa hit honom omedelbums!

• Anna Paulita

När min man tittar mig djupt in i ögonen när jag suger av honom. Tyvärr händer det inte allt för ofta då han tycker det är lite jobbigt, men när det väl händer tycker jag mycket om det!

• Anonym
    Anna Paulita skrev 2009-04-28 13:06:50 följande:
    När min man tittar mig djupt in i ögonen när jag suger av honom. Tyvärr händer det inte allt för ofta då han tycker det är lite jobbigt, men när det väl händer tycker jag mycket om det!
    Tycker han att det är jobbigt att du suger av honom?? :O
  • Anna Paulita
    Tycker han att det är jobbigt att du suger av honom?? :O
    Haha, nej han älskar det, men att titta mig i ögonen när jag gör det har han svårt för.
  • Kerri

När min karl är klädd i sina arbetskläder dvs blåställ, det är kåtslag varenda gång

• SCSI

Ett rejält grepp om håret utan att det luggas, och bett i nacken på exakt rätt ställe... *ryser*

• Anonym

Hmm, jag älskar när min sambo är dominant. Jag har oftast inget att säga till om i sänghalmen, och det älskar jag. Dessutom gör han allt så fruktansvärt skönt! Älskar också när vi är superspontana, när vi ligger i soffan på kvällen och han glider in i mig.. Underbart!

Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?