• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Kärleksknop

Anonym (dark-angel) skrev 2009-04-28 23:07:57 följande:

Vaa!! Glid..........hmmmm blir inte det lite läbbigt?? Har faktiskt aldrig hört nån innan ha glid när man ska ha in den i munnen. Min ställning som jag kommit längst på är när han ligger på rygg och jag sätter mig brevid han med rumpan mot ansiktet , blir rätt vinkel då. Men ska nog även testa den ställningen du skrev.
    Nja, inte om det inte smakar supersött, men det bör väl vara nåt sånt som är gjort för att smaka Jag fick det tipset i alla fall.
    Man ska ligga med huvudet utanför madrassen så man kan luta det riktigt långt bakåt, då ska det bli väldigt rakt och enklare att få ner den...
  • Anonym

jag tänder på att se en tjej med napp i munnen

• Anonym

stora snoppar! Blir väldigt tänd när jag ser sådana på bild.
    En sån skulle inte vara dumt att få äran att provköra.

• Anonym

när min man är dominant och tar mig hårt, de brukar han göra, men de känns lite som aldrig jag får göra ngt ?! Och ja tror ja har svampt, kunde inte med att säga ngt så vi hade sex ändå, ont gjorde det också, aj aj,, tror ja har kondylom också, har vårtor i underlivet, han har som tur är inte sett dom än!

• Kärleksknop
    Anonym skrev 2009-04-29 01:09:23 följande:
    när min man är dominant och tar mig hårt, de brukar han göra, men de känns lite som aldrig jag får göra ngt ?! Och ja tror ja har svampt, kunde inte med att säga ngt så vi hade sex ändå, ont gjorde det också, aj aj,, tror ja har kondylom också, har vårtor i underlivet, han har som tur är inte sett dom än!
    Du utsätter honom medvetet för smittorisk alltså? Det låter som att ni har lite att prata om i ert förhållande....
  • Jungblom

Anonym (dark-angel) skrev 2009-04-28 23:10:13 följande:

Sitter och funderar, har bara silicon-glid och bara tanken på att få in det elendet i munnen skulle få mig ätt klökas.....men det kanske skulle gå lättare då.......tål att funderas på. ;-9
    Slicker du ut tungan eller har du kvar den i munnen? Böjer du huvudet bakåt? Testat i 69:an med killen överst?

Det behövs inget glidmedel om du har rätt teknik och penisen inte är för stor (längden är inga större problem, det är omkretsen som brukar vara problemet).

lite tips fortsätt att öva!
  • Sthlm Cicci

går igång till tusen, när ja hittar min man i garaget, svettig och oljig. Gärna med bar överkropp. Slutar varje gång med att han tar mig på huven... Me like.

• Anonym (dark-angel)
    Jungblom skrev 2009-04-29 02:21:02 följande:
    Slicker du ut tungan eller har du kvar den i munnen? Böjer du huvudet bakåt? Testat i 69:an med killen överst?Det behövs inget glidmedel om du har rätt teknik och penisen inte är för stor (längden är inga större problem, det är omkretsen som brukar vara problemet). lite tips fortsätt att öva!
    Tack för tipsen....men vilket är bäst med tungan?? .....jag har den kvar i munnen.
Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?