• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Zimlis
    Lilysmamma skrev 2009-04-28 22:55:19 följande:
    Vad är DT? hehe
    DeepThroat
    En av oss tänker på sex... OK, det är jag.
  • Kärleksknop

Anonym (dark-angel) skrev 2009-04-28 22:49:26 följande:

Var det inte du kärleksknop som med övade på det med DT??
    Jo, men det går som det går, Jag verkar aldrig vänja mig. *hulk hulk*
    Men det är ju kul att öva
  • Anonym (dark-angel)

Du tar in hela kuken i munnen/halsen................för min del ska det vara utan att spy

• Anonym (hoho)

att bli dominerad... brutalt. när killen tar tag i en, knullar en hårt och viskar samtidigt i ens öra: "såhär tyckte mitt ex också om att bli knullad. och hon skrek så mkt högre än du gör."

ooh, blir lite tänd enbart av att tänka på det. synd man har måntan...

• Anonym (dark-angel)
    Kärleksknop skrev 2009-04-28 22:56:53 följande:
    Anonym (dark-angel) skrev 2009-04-28 22:49:26 följande:
    Jo, men det går som det går, Jag verkar aldrig vänja mig. *hulk hulk* Men det är ju kul att öva
    Jag övar för fullt, men sist när jag var så taggad kunde han inte hålla sig, heheheh
    Tror jag kommit på en ställning som skulle funka, jag har inte sååååå stora problem med hulkandet, har vant mig men tycker fortfarande den där kvävningskänslan är lite hämmande när han liksom kommer förbi mandlarna ner i halsen.......många centimeter att få ner
  • Kärleksknop

Anonym (dark-angel) skrev 2009-04-28 23:00:33 följande:

Jag övar för fullt, men sist när jag var så taggad kunde han inte hålla sig, heheheh Tror jag kommit på en ställning som skulle funka, jag har inte sååååå stora problem med hulkandet, har vant mig men tycker fortfarande den där kvävningskänslan är lite hämmande när han liksom kommer förbi mandlarna ner i halsen.......många centimeter att få ner
    Jag kommer inte ens så långt... Men jag ska testa att ligga på rygg i sången och han står på golvet. Jag har hört att det är lättare då. Och så ska jag byta glid, jag tror att det jag har är för sött.
  • Anonym (21)

Kan hålla med och orden som att du är en riktigt liten slyna du mm jaa ..

Anonym (hoho) skrev 2009-04-28 23:00:29 följande:

att bli dominerad... brutalt. när killen tar tag i en, knullar en hårt och viskar samtidigt i ens öra: "såhär tyckte mitt ex också om att bli knullad. och hon skrek så mkt högre än du gör." ooh, blir lite tänd enbart av att tänka på det. synd man har måntan...
  • Anonym (dark-angel)
    Kärleksknop skrev 2009-04-28 23:03:53 följande:
    Anonym (dark-angel) skrev 2009-04-28 23:00:33 följande:
    Jag kommer inte ens så långt... Men jag ska testa att ligga på rygg i sången och han står på golvet. Jag har hört att det är lättare då. Och så ska jag byta glid, jag tror att det jag har är för sött.
    Vaa!! Glid..........hmmmm blir inte det lite läbbigt?? Har faktiskt aldrig hört nån innan ha glid när man ska ha in den i munnen.

Min ställning som jag kommit längst på är när han ligger på rygg och jag sätter mig brevid han med rumpan mot ansiktet , blir rätt vinkel då.

Men ska nog även testa den ställningen du skrev.
  • Anonym (hoho)
    Anonym (21) skrev 2009-04-28 23:06:36 följande:
    Kan hålla med och orden som att du är en riktigt liten slyna du mm jaa .. Anonym (hoho) skrev 2009-04-28 23:00:29 följande:
    ja oja.

jag är så glad att jag träffat en karl som verkligen förstår vad jag vill ha, och som ger mig det! Fan, jag vill inte ha nåt mestag, som "tycker du om det här, lilla älskling?"

det ska vara så mkt förnedring som möjligt. då njuter jag som mest.
  • Anonym (dark-angel)

Sitter och funderar, har bara silicon-glid och bara tanken på att få in det elendet i munnen skulle få mig ätt klökas.....men det kanske skulle gå lättare då.......tål att funderas på. ;-9

Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?