• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Kärleksknop
    Anonym skrev 2009-04-29 22:12:13 följande:
    Anonym (vått skrev) skrev 2009-04-29 20:09:55 följande: ja men kiss och bajs sex tycker jag är hemskt. Och det får väl jag skriva om jag vill.
    Du är i din fulla rätt att tycka vad du vill, men skriv det hellre någon annanstans så är du snäll för jag bryr mig bara om vad du blir extra kåt av.
  • anya

Sen kan man ju undra hur mycket av det som skrivs härinne, egentligen är sant Det mesta verkar bara hsiskeliga fantasier

• Anonym
    anya skrev 2009-04-30 12:28:18 följande:
    Sen kan man ju undra hur mycket av det som skrivs härinne, egentligen är sant Det mesta verkar bara hsiskeliga fantasier
    Haha
  • Anonym
  • Anonym
    precis! En del verkar ju inte riktigt kloka..
  • MrAlpha

Min arbetskollegas klackskor, tänk om hon visste ... kanske skulle säga något :P

• Anna Paulita
    MrAlpha skrev 2009-04-30 12:56:56 följande:
    Min arbetskollegas klackskor, tänk om hon visste ... kanske skulle säga något :P
    *hehe* det tycker jag absolut du ska. ;)
  • MrAlpha
    Anna Paulita skrev 2009-04-30 13:29:11 följande:
    *hehe* det tycker jag absolut du ska. ;)
    hur säger man det på bäsat sätt då :D ? tips tack
  • Anna Paulita
    hur säger man det på bäsat sätt då :D ? tips tack
    Jag föredrar utan omskrivningar så typ; "Du är jättesexig i dina klackskor!" Vill du inte säga sexig som kanske inte alltid är passande på en arbetsplats kan du också säga "Du är skitsnygg i dina klackstor!"

Samtidigt beror det på hur väl ni känner varandra. Känner man någon väl kommer man undan med lite mer...
Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?