• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Miss M V
    Kerri skrev 2009-04-28 13:44:58 följande:
    När min karl är klädd i sina arbetskläder dvs blåställ, det är kåtslag varenda gång
    {#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_tongue_out} Kan inte annat än att hålla med! Blåställ.. {#lang_emotions_tongue_out}
    THE Slyna!
  • Zimlis

Tja tidigare idag när jag tryckte mannen mot kylskåpet och satte mej på huk framför honom och sög av honom - det va tändande som fan.

Älskar när han överraskar med ett par armar som kommer krypandes bakifrån kyssar i nacken/på halsen - sen är det kört

En av oss tänker på sex... OK, det är jag.
  • Anonym
    Anna Paulita skrev 2009-04-28 13:43:47 följande:
    Haha, nej han älskar det, men att titta mig i ögonen när jag gör det har han svårt för.
    Jasså? Borde väl inte vara så svårt.
  • Anonym (Viol)

Kvinnor i uniform, polis, militär, sjuksköterska, advokat...hehe

• En skrutt

Kyssar i nacken..*mmm* helt klart
    Men även ett fast tag i håret...tja..stadiga grepp överlag. Gillar när han tar för sig helt enkelt

• Anonym

Helt klart när min sambo är dominant och jag får smisk eftersom jag har varit "olydig" ;)

• Elvis Mamma

Dominanta killar i arbetskläder kan vara väldigt "tändande" speciellt om killen i fråga ser lite farlig ut oxå haha

Stolt ung mamma till Elvis 060409
  • Miss M V
    Elvis Mamma skrev 2009-04-28 19:26:22 följande:
    Dominanta killar i arbetskläder kan vara väldigt "tändande" speciellt om killen i fråga ser lite farlig ut oxå haha
    Fan, varför skrev du så för? *give me*
    THE Slyna!
  • Oliner

Undergivna slynor som lämnar ut sig till mitt förfogande.

Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?