• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Anonym

Anonym (vått skrev) skrev 2009-04-29 13:28:01 följande:

Blir EXTRA kåt av att se unga tjejer som är så kissnödiga att det inte kan stå stilla och till slut kissar de ner sig totalt och helst ska de gråta av skam också. God vad sexigt!!
    he he. Usch. fast det lär ju inte hända så ofta.
  • Anonym (trassel)

tänder till extra vid tanken på att smiska killen och ge honom en något omild behandling... och på att binda fast honom på en kökstol och rida honom när jag vet att grannarna mittemot är hemma.. haha.

• Anonym

Räcker att min fru särar på benen så att jag ser hela hennes fantastiska fitta....det gör mig extra kåt!!

• Anonym (hanna)

Jag blir extra kåt när min karl tar för sig totalt.
    När han bara tar för sig, stoppar in handen under min
    kjol och känner om jag är våt.
    Tar för sig totalt av mig, sin ägodel. Sen säger att jag är hans hora.

• Anonym (vått skrev)
    Anonym skrev 2009-04-29 14:45:40 följande:
    Anonym (vått skrev) skrev 2009-04-29 13:28:01 följande:
    he he. Usch. fast det lär ju inte hända så ofta.
    Vadå usch? Varför är det mer usch än nåt annat här i tråden? Låt du mig ha mina kåtfantasier i fred.
  • Anonym

Min omskurna sambo, finns inget bättre Jag har testat på icke omskurna män och det var bara äckligt (med bomull från kalsonger under ollonet osv)

• Anonym

Anonym (vått skrev) skrev 2009-04-29 20:09:55 följande:

Vadå usch? Varför är det mer usch än nåt annat här i tråden? Låt du mig ha mina kåtfantasier i fred.
    ja men kiss och bajs sex tycker jag är hemskt. Och det får väl jag skriva om jag vill.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-04-28 22:46:10 följande:
    Min dröm är att bli ordentligt knullad i en gynstol! *åhhhh*
    Trodde jag va ensam om det, men det finns visst fler som tänder på det.
    Tänk att få sitta med benen i vädret och bli inspekterad, slickad och knullad.
  • Wärstingen

Killar i arbetskläder, gärna byggarbetare och kolla in vägarbetarna i bilköerna på högsommaren när de är riktigt svettiga i sina bara överkroppar. Min karl i arbetskläder, han kör långtradare och när jag följer med honom på jobbet kan jag sitta och titta på honom i timmar och bara undra när vi ska stanna och ha sex. Och när han sitter och kör traktor eller skördetröska.... Kort och gott - kostymkillar med välmanikyrerade naglar tänder inte mig, hehe.

• Anonym (hanna)
    Anonym skrev 2009-04-29 22:12:13 följande:
    Anonym (vått skrev) skrev 2009-04-29 20:09:55 följande: ja men kiss och bajs sex tycker jag är hemskt. Och det får väl jag skriva om jag vill.
    Klart du får skriva det men tråden handlade om vad man blir extra kåt av. Inte vad man tycker är hemskt.
    Utan att mena det på ett otrevlig sätt så är nog ingen intresserad av vad du tycker är hemskt.
Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?