• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Anonym (Mysrester)

Jag blir extra kåt av följande.
    * Två snygga killar som hånglar..med inlevelse.
    * Polisuniformer
    * Kittie..gruppen alltså.
    * Fred Durst...skulle inte säga nej till honom alltså, tror han är RIKTIGT bra i sängen.. ;)
    * Hångla..hångla hångla hångla..hur man får mig riktigt kåt, hångla med mig :D
    * Rollspel och cosplay..gör mig galen

• Anonym (Man 78)

Anonym (Mysrester) skrev 2009-05-09 20:38:14 följande:

*Fred Durst...skulle inte säga nej till honom alltså, tror han är RIKTIGT bra i sängen.. ;)*
    Har du sett hans heminspelade sexvideo? Föga imponerande... kolla runt på nätet så får du se vad du (inte!) missar.
  • Anonym (Mysrester)

Anonym (Man 78) skrev 2009-05-11 08:06:09 följande:

Anonym (Mysrester) skrev 2009-05-09 20:38:14 följande: Har du sett hans heminspelade sexvideo? Föga imponerande... kolla runt på nätet så får du se vad du (inte!) missar.
    Nej nej, sånt ska man inte göra, då förstör man fantasin :P

Tror även att Henry Rollins är en jäkla porrfreak i sängen..han ser riktigt kinky ut..mmm
  • pappa pelle

Det vi gjorde i natt!! min fru ligger på alla fyra och jag slickar och tungknullar hennes underbara fitta och rumpa bakifrån, det gör mig så otroligt kåt. När älsklingen fått orgasm så tog hon kommandot och gav mig en helt otrolig avsugning som avslutades med att jag fick lägga satsen på hennes bröst!!!!! blir kåt bara jag tänker på hur skönt vi hade det.......

• honkie

vaaaa? han tar en tjej bakifrån lite halvlamt. tjejen är däremot väldigt snygg!

Anonym (Man 78) skrev 2009-05-11 08:06:09 följande:

Anonym (Mysrester) skrev 2009-05-09 20:38:14 följande:
    Har du sett hans heminspelade sexvideo? Föga imponerande... kolla runt på nätet så får du se vad du (inte!) missar.
  • Anonym (Mysrester)
    honkie skrev 2009-05-11 09:00:14 följande:
    vaaaa? han tar en tjej bakifrån lite halvlamt. tjejen är däremot väldigt snygg! Anonym (Man 78) skrev 2009-05-11 08:06:09 följande:
    Det är nog därför han skrev (inte) inom parentes.. :)
    Fred är ju så himla snygg.. :P

Colin Farrels sextape var hett. mmm...

Finns det fler? :P
  • Anonym (rumpans vänner)

Att få fläka upp Angelina Jolie på en bilhuv och brutal köra henne!
    Eller en riktigt skön avsugning, eller en sån där riktigt snygg rumpa farmåt böjd och svankad mmmmmmmm!

• Anonym

pappa pelle skrev 2009-05-11 08:37:18 följande:

Det vi gjorde i natt!! min fru ligger på alla fyra och jag slickar och tungknullar hennes underbara fitta och rumpa bakifrån, det gör mig så otroligt kåt. När älsklingen fått orgasm så tog hon kommandot och gav mig en helt otrolig avsugning som avslutades med att jag fick lägga satsen på hennes bröst!!!!! blir kåt bara jag tänker på hur skönt vi hade det.......
    Mmm, första delen lät riktigt nice!
  • Anonym (blöjan)

Jag går igång exta om jag har blöja på mig o helst har kissat ner den.

Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?