• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Anonym

Mycket upphetsande med polisuniform

• Anonym (subbimama)

Polisuniformer är ruskigt heta! Hit med en sån!
    Dessutom tänder jag på intelligenta män. Jag vet inte vad det är med det som är så upphetsande men när min man tex räknar stora summor i huvudet eller kommer på saker snabbare än jag så vill jag bara att han drar in mig i sängen eller uppåt väggen eller vad fan vet jag och skiter i sina siffror ett tag och särar på mina ben istället!
    Isblå ögon som mönstar mig uppifrån och ner är också så att man bara skakar av upphetsning!

• Kärleksknop

Anonym (subbimama) skrev 2009-05-11 17:50:57 följande:

Polisuniformer är ruskigt heta! Hit med en sån! Dessutom tänder jag på intelligenta män. Jag vet inte vad det är med det som är så upphetsande men när min man tex räknar stora summor i huvudet eller kommer på saker snabbare än jag så vill jag bara att han drar in mig i sängen eller uppåt väggen eller vad fan vet jag och skiter i sina siffror ett tag och särar på mina ben istället! Isblå ögon som mönstar mig uppifrån och ner är också så att man bara skakar av upphetsning!
    Oh ja, intelligenta män får mig på knä på NOLLTID
  • Storebroorsan

Testade något nytt igår jag hälde filmjölk över en tjej det var upphetsande hon vart härligt kladdig efter det knulla jag henne med en piggelin

• Anonym (tjuvkika)

Att se andra knulla (i smyg!!)

• Anonym (subbimama)

Förresten så är jag vänsterhänt och jag kände en man en gång som blev sexuellt upphetsad av att se vänsterhänta göra helt vanliga saker som tex skriva eller äta mat eller klippa eller ja ...använda vänsterhanden överhuvudtaget. DET var fan det konstigaste jag har varit med om i hela mitt liv! Jag frågade honom vad han ville att jag skulle göra (i sexuellt sammanhang, när vi skulle hamna i säng) och då gav han mig bara ett papper och sa "sätt dig här och skriv en stund är du snäll." Jag trodde inte att han ville ha mig! Jag var skitsur! Tills han förklarade det hela lite generad, givetvis. DET kallar jag verkligen en fetisch!!

• Anonym (tjuvkika)

Anonym (subbimama) skrev 2009-05-11 19:02:34 följande:

Förresten så är jag vänsterhänt och jag kände en man en gång som blev sexuellt upphetsad av att se vänsterhänta göra helt vanliga saker som tex skriva eller äta mat eller klippa eller ja ...använda vänsterhanden överhuvudtaget. DET var fan det konstigaste jag har varit med om i hela mitt liv! Jag frågade honom vad han ville att jag skulle göra (i sexuellt sammanhang, när vi skulle hamna i säng) och då gav han mig bara ett papper och sa "sätt dig här och skriv en stund är du snäll." Jag trodde inte att han ville ha mig! Jag var skitsur! Tills han förklarade det hela lite generad, givetvis. DET kallar jag verkligen en fetisch!!
    Haha, vad kul. Fick han stånd då, när du började skriva? Det kallar jag sexigt!!
  • Anonym (subbimama)

Anonym (tjuvkika) skrev 2009-05-11 19:14:38 följande:

Anonym (subbimama) skrev 2009-05-11 19:02:34 följande: Haha, vad kul. Fick han stånd då, när du började skriva? Det kallar jag sexigt!!
    Jaaa det fick han! Han satt och tittade på mig när jag skrev. Fullt påklädd var jag också. Det slutade med att han kom på papperet och efteråt bad han mig visa handen så att han kunde se allt kladdet.(Vänsterhänta tenderar till lämna lite kladd från pennan på handen om de inte lyfter lite på handen när de skriver.) Han ville då se det kladdet blandat med hans egen sperma! Sedan dubbelkollade han med mig att jag inte tyckte att han var helt jävla sjuk i huvet, och tackade för en trevlig kväll!
  • DalaMia
    Barcelona08 skrev 2009-04-28 10:10:39 följande:
    När någon (min man) andas i nacken på mig, pussar lätt och bara står bakom mig nära...
    Mmhhmmmmm...... det gillar jag med.... :P
Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?