• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Anonym (21)

Dominans typ stryptag .. mmm

• Miss M V
    Anonym (dark-angel) skrev 2009-04-28 22:38:24 följande:
    Att bli tagen hårt, dragen i håret och nedtryckt över kuken, smiskad.
    Kärleksknop skrev 2009-04-28 22:28:36 följande:
    Att bli koppla och smiskad med den lösa änden av kopplet Annars, alla typer av situationer där jag blir ordentligt fastbunden, helst med hamparep.
    Vildblomman skrev 2009-04-28 21:59:26 följande:
    bara av att tänka på killar i snickarbyxor med bar överkropp.. *aaahhh* oh my lord!
    Oh..dirty little sluts..
    THE Slyna!
  • Anonym (dark-angel)

Att försöka göra DT är hemskt tändande även om jag inte helt lyckats än Skam den som ger sig!!

• Anonym

Min dröm är att bli ordentligt knullad i en gynstol! *åhhhh*

• Kärleksknop

Miss M V skrev 2009-04-28 22:40:06 följande:

Oh..dirty little sluts..
    Inte för att jag behöver bli extra kåt egentligen, mina karlar får ju redan jobba i sitt anletes svett
  • Anonym

Slick i anus. sug på klittan...

• Anonym (dark-angel)

Var det inte du kärleksknop som med övade på det med DT??

• Anonym (21)

Tänk han kommer hem från jobbet efter en lång arbetvecka. Man förväntar sig inget han bara kommer in tar tag i en och trycker ner en och sätter på en hårt.Menast han har ett stadigt tag i håret och smiskar en.. :)

• Anonym (dark-angel)

Anonym (21) skrev 2009-04-28 22:51:22 följande:

Tänk han kommer hem från jobbet efter en lång arbetvecka. Man förväntar sig inget han bara kommer in tar tag i en och trycker ner en och sätter på en hårt.Menast han har ett stadigt tag i håret och smiskar en.. :)
    Myyyysigt !!!
  • Finis

Anonym (dark-angel) skrev 2009-04-28 22:42:36 följande:

Att försöka göra DT är hemskt tändande även om jag inte helt lyckats än Skam den som ger sig!!
    Vad är DT? hehe
Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?