• Miss M V

Vad blir du EXTRA kåt av?

Tror jag starta en liknande tråd för inte alltför länge sen men hittar den inte nu, tänkte puffa upp den men ja ja.. startar en ny i stället.. .

Finns det nått som gör att du tänder lite extra?
    (Behöver inte vara något ni varit med om i verkligheten, det kan vara en fantasi med.)

Give it to me..

THE Slyna!
  • Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?
  • Anna Paulita
    Jasså? Borde väl inte vara så svårt.
    Alla är ju olika. Men jag håller med.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-04-28 23:21:51 följande:
    stora snoppar! Blir väldigt tänd när jag ser sådana på bild.En sån skulle inte vara dumt att få äran att provköra.
    Jag med.
  • bodegapeppe

ett finger i tvåan och omild behandling av andra erogena zoner :P

• Vildblomman

Miss M V skrev 2009-04-28 22:40:06 följande:

Oh..dirty little sluts..
    Hehe tror fan att jag är det...Fast jag verkar inte vara lika avancerade som er...hehe.. men jag får nog ligga i lite och lära mig..
  • Cissi1976

Mmm blåställ = kåtslag för mig ocskå.

Och så får han gärna vara lite småskitig.....

Kerri skrev 2009-04-28 13:44:58 följande:
    När min karl är klädd i sina arbetskläder dvs blåställ, det är kåtslag varenda gång
  • GoldMD

När min sambo kommer hem med jobbkläderna på...mmmmmmm

• Vildblomman

Sthlm Cicci skrev 2009-04-29 03:53:21 följande:

går igång till tusen, när ja hittar min man i garaget, svettig och oljig. Gärna med bar överkropp. Slutar varje gång med att han tar mig på huven... Me like.
    vilken tur du har!! :) me wants
  • Anonym (...)

Jag fantiserar om att jag och mannen träffar ett par och har sex tillsammans med. Vi tjejer har sex med varandra och med varandras män

• Anonym (vått skrev)

Blir EXTRA kåt av att se unga tjejer som är så kissnödiga att det inte kan stå stilla och till slut kissar de ner sig totalt och helst ska de gråta av skam också. God vad sexigt!!

Svar på tråden Vad blir du EXTRA kåt av?