• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • trollungar

men nu är et nåt som är allvarligt fel!!!! hur f-n kan jonah åka ut före jens.jag blir galen snart,'r det nåt eller nån som ligger bakom allt det här???verkar ju så.
    jens va ju sååå dålig igår att ajg inte palla lyssna på honom och tom juryn sa det men inte åkte han inte. näe det är skumt.

• Virris

jaha... var det Piteå kanske? ok... men då e det HELA piteå.... har inte sten koll på det där... haha

• rödbetan

Det är så himla skumt för på alla omröstningar kommer Jens sist men ändå är han jkvar. de måste ha en jävla telefonräkning i Nybyn.

• Theolin

Jens har nog blivit årets "stina", visserligen sjunger han bättre, men får alltid kritik av juryn, svenska folket röstar för det är synd om honom.....

• Supermummy

Har ni tänkt på en sak. Klabbe säger alltid exakt motsatsen till resten av juryn. HELA TIDEN! Why?

• maginari

Jag älskar Clabbe. han ger kritik utan att vara elak.

• Tytsi

Tyckte det här var bra sagt av Clabbe till Elina:

"Bitvis kunde du lika gärna ha använt mikrofonen till hopprep. Det vill jag inte se i en delfinal i Idol 2005."

HUR kunde Jonah åka ut före Elina?!?

• Virris

Nått fel e det med idol.....
    alla som jag har pratat med säger oxå det... fel personer åker ut hela tiden! dom som kan sjunga och stå på scen åker hem men sen har vi då dom som inte kan sjunga el röra sig på scen som är kvar!
    jag e bara såååå besviken!
    Mest e det för att när Jonah sjöng "hard to say i´m sorry" så rös jag och grät som ett litet barn... det rörde så djupt inne i mig! Usch e sååå besviken att han e borta nu... hoppas att han släpper en skiva ialf.

• SNULTRAN

Håller med maginari

Tycker att sebastian(heter han så)? .....sjunger bra men har så ful dansstil och rörelsemönster. Mick Jagger wanna be....

Oavsett tema så har han sina mysko rörelser.....var jag för elak nu?