• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Eliin

jag ska fasen snart bojkotta idol. Det här är ju helt SJUKT! Jens och Elina är kvar, medan den jag tycker är näst bäst på Idol åker ut... ja herregud. Jens va ju riktigt skitdålig. BLÄÄÄ och Elina sjunger inte så himla bra alls när hon kommer neråt i tonerna. Då är det så man nästan vill gå och gömma sig.

Nu vet man ju lixom redan att Sebastian kommer vinna.

Och ja.. Sibel beter sig som en riktig barnunge. Har ni märkt att hon pillar med sitt hår hela tiden när hon pratar??

• ming

Jo, och förresten håller jag med om att Elina mer försöker vara en hon VILL vara. Hennes rosa hår har ju inte alls med hennes personlighet att göra.
    Bara för att hon är lite blygare behöver hon inte vara mer äkta än de andra. Eller är blyg=äkta och framåt/självsäker=falsk?

• silhuett

Inte så jätteförvånande att Jonah åkte ut, jag tyckte inte han gjorde bra ifrån sig igår.. Sjöng dåligt till och med!
    Däremot är jag förvånad att han åkte ut FÖRE Jens!
    Suck, om det fortsätter såhär så kommer väl Jens vinna till slut...

• Virris

jag kan inte förstå att Jonah e ute... han var ju såå bra! Jag vart rörd varje gång han sjöng en lugn låt! Han hade bara en såååånnn härlig röst.. men bara när han sjöng lugna låtar..

• Virris

Jag tror att HELA gävla har gjort en packt och gått ihop och ringer varje fredag som tokar för att han ska vinna... för hur f-n kan Jens vara kvar?

• CherstinBovington

Sibel - blir bara irriterad på hennes hårpillrande, fnittrande, bebisstil.

Måns - tyckte han var bra förut, men tycker han mest kör på säkerhet nu, utmanar inte sig själv alls.

Jens - killen har ingen röst att komma med. Är fortfarande förvånad att han har kommit såhär långt.

Sebastian - helt klart skönast stil. Han kör sin egen grej, han är grym och skryter inte om de. Tycekr inte han ska vinna Idol, än fast han är en av de två bästa, för han är inte en popstjärnä. Han är mer rock.

Agnes- har hejat på henne hela vägen. Hon har rösten, utseendet, stilen för att bli Idol 2005, Sveriges nya popidol.

Elina - tyckte om henne ifrån början för att hon hade sin egen stil, men hennes röst verkar inte klara av låga toner, och det låter mest som att hon pratar.

• Sciarlotta

Virris: Varför skulle Gävle rösta på Jens?

• Virris

för att han bor där... eller har jag fel?
    bara en tanke som slog mig... dom flesta tycker ju att det är ett under att han e kvar + att Jonah åkte före honom e ju helt sjukt!!
    Jag kanske bara e riktigt besviken... men det känns så fel..
    men men.... nu e idol slut tittat för min del! tråkigt.... hoppas nu starkt på att Agnes vinner allt, men hon åker väl nästa vecka och Jens tar hem Allt...