• Phantera

Idol 2005

Då är det dags igen...!!

Nu ska vi hejja fram ytterliggare en Idol!

Vad ska juryn säga i år?
    Blir nog inte lika mkt diskussioner om dem kan jag tänka...nu har vi ju redan sett dem "in action" och vet vad de går för...eller?

Kanske blir några överraskningar...vi får väl se!

Så...vem är bäst? Vem ska vinna Idol 2005?

Ikväll börjar det...kl 20:00 på TV4...Weeeee!!!

• Svar på tråden Idol 2005
  • Tytsi

Tycker att när han går som vanligt, rör han sig likadant ju.

• ming

Men det kan ju knappast vara uppgjort, med tanke på att inte ens domarna gillar de som inte åker ut.
    Och skivbolaget som ska ha kontrakt med vinnaren är nog inte så dumma att de gör upp att någon vinner som inte ens folk tycker är bra.
    Folk har röstat för att de tycker synd om honom helt enkelt, tror jag. Inte några småtjejer som tycker att han är söt, för så gulligull är han faktiskt inte. (Då förstår jag mer varför småtjejerna röstar på Måns eller tidigare Ola.)

• Virris

Nu när Jonah har åkt ut, så kanske han ställer upp och sjunger på vårt bröllop... det skulle ju vara en dröm... hmmm ska man kontakta tv 4 då eller?

• Loren

Nämen, sanslöst att inte JENS åkte ut. Jag ville (som Kishti) bara sjunka igenom tv-soffan...gud så pinsamt. Även Elina och Måns sög gammal åsna. Låg klass, precis som det varit hela tiden. Urk. Visst är Jonah lite småtrist, men SÅ mycket bättre än de jag nämnde innan. Konstigt är det.

• isano

Virris: Jag är från Piteå och kan försäkra dig om att jag inte har röstat på Jens...haha.. och jag har också haft den teorin att det kanske är alla pitebor som röstar på honom för att han marknadsför piteå så mkt. fast nu handlar det ju om dålig marknadsföring *skratt*. Jag funderar också på att sluta se på idol hädanefter. Höll jju på marieme :( Och nu finns verkligen ingen soul kvar...

• Virris

Tror ni att Jonah släpper en skiva??

• Virris

Isano!
    Tack... skönt att höra!
    Ja.. nu finns fet inga roliga kvar... jag kollade enbart för Jonas skull...
    så nu ska jag ägna mina fredag kvällar åt annat...
    hihihi

• Mumu

Jag håller med Loren, jag märker att jag ofta gör det ! Vi har nog ganska lika smak, vi .

Äsch, klart det inte är uppgjort! Men skumt är det i alla fall, att Jonah kunde åka innan Jens. Jag hoppar på teorierna om att folk tycker synd om honom för att han får så mycket skit av juryn. Att de tycker han är gullig och snäll och att han förtjänar att få vara kvar därför. För det kan väl inte finnas många som verkligen tycker han är bra efter fredagens uppträdande ..?

• Lejra

uscha, vi satt här å röd av obehag när jens sjöng... Man förväntade sig så mycket mer när man såg intervjun med honom innan han gick upp på scenen...